BREAKING NEWS

SERAM!!! VIDEO REAL hantu kemalangan..

Satu klip video parti karaoke yang dikatakan berhantu telah menjadi perbincangan hangat dalam rancangan televisyen popular Thailand.

Pada awalnya, tiada apa yang pelik mengenai aktiviti tersebut kerana ianya perkara biasa di Thailand, tetapi apa yang mengejutkan ialah terdapat kelibat hantu dalam video tersebut.

Sepanjang parti berlangsung, kamera bergerak secara rambang untuk menangkap gambar kesemua tetamu. Pada masa itu seorang tetamu lelaki duduk di hadapan pintu dan tanpa disedari di sebelahnya terdapat seorang lagi lelaki yang sedang duduk.

Pengacara rancangan televisyen ini turut menceritakan tentang kejadian kemalangan ngeri yang menimpa salah seseorang tetamu ketika dalam perjalanan ke parti tersebut sehingga menyebabkan kematian.

Walaubagaimanapun, roh lelaki tersebut tetap mahu menyertai rakan-rakannya. Tiada siapa yang menyedari kehadiran lelaki tersebut sehinggalah video ini diulang tayang.

Rancangan ini juga turut memaparkan gambar kemalangan pemuda yang berlanggar dengan lori pickup ketika menunggang motorsikal ke parti tersebut.

Kecederaannya amat serius sehingga meninggal dunia di tempat kejadian.

Jika kemalangan ini serta parti tersebut mempunyai kaitan, mungkin lelaki ini tidak sedar bahawa dia telah mati dan tetap menghadirkan diri seperti apa yang dirancang.

3 ulasan :

  1. Yg aku heran tu, kenapa bayangan hantu selalu kat belakang? Kalau dah orang tak blh nampak, kenapa dia tak duduk kat depan? Jgn percaya benda2 tahyul. Gelak takpe, jgn percaya.

    BalasPadam
  2. org yg suka main belakang pun hantu jugak..

    BalasPadam
  3. kuasa tuhan takda sapa yang sangka..memang kawan-kawan dia tak tahu yang kawan dia orang kemalangan masa tu..mungkin roh dia yang datang,,memang dalam islam kita tahu roh orang meninggal akan hadir tanpa kita manusia sedari Allahualam...selepas parti tu, baru kawan-kawan dia tahu yang seorang kawan dia dah meninggal dalam kemalangan..

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online