BREAKING NEWS

Kerajaan DAP Penang BOIKOT bendera Malaysia...



Nampaknya makin benci puak-puak Pakatan ni pada bendera Malaysia.. Kelmarin di Penang, MPPP dibawah kerajaan negeri bertindak menurunkan bendera Malaysia yang dipasang di sepanjang jalan..

Patutlah masa malam merdeka tu dorang sibuk jaja bendera baru untuk gantikan bendera Malaysia.., rupanya memang dorang ada agenda tersembunyi..

Memang celaka betul puak-puak Pakatan ni kann... Mula-mula dorang tukar bendera.., lepas tu jangan heran kalau lepas ni dorang jual negara..


Tindakan biadab Majlis Perbandaran Pulau Pinang (MPPP) menurunkan Jalur Gemilang di negeri ini berulang lagi, tidak sampai 24 jam selepas kejadian pertama berlaku di Paya Terubong, Ayer Itam, awal pagi semalam.

Kali ini, puluhan bendera Malaysia yang dipasang bersama bendera Barisan Nasional (BN) sempena Program Semboyan Dibunyikan anjuran BN Bukit Bendera diturunkan oleh anggota penguat kuasa MPPP dengan alasan arahan pihak atasan.

Pengerusi BN negeri, Teng Chang Yeow yang merasmikan program itu nyata tidak dapat menahan perasan marahnya sambil menyifatkan MPPP sebagai bodoh.

"Saya masih boleh terima jika mereka menurunkan bendera BN, tetapi apabila Jalur Gemilang yang menjadi kebanggaan rakyat Malaysia diperlakukan sedemikian rupa, ia sudah melampau.

2 ulasan :

  1. hidup Khalifah Ah Beng pujaan puak2 pakatanirrojim...nie le yang jadi kebanggaan wali2 PAS alaihisalam ye....

    BalasPadam
  2. DAP=PAP ..... tak payah pikir susah . memang dasar nak tendang melayu keluar ......

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online