BREAKING NEWS

Keluarga Meroyan!!! Rita Rudaini VS Ayu Raudah dalam Twitter..

Gua rimas betul dengan satu family selebriti ni.., semuanya memang kelam kabut dari mula dulu sampailah sekarang.. Family mana lagi beb kalau bukan Rita Rudaini dengan keluarga mertua dia..

Memula dulu masa nak bernikah, kecoh pasal keluarga tak restu.., lepas tu kecoh pulak bila laki sendiri 'lari' dari rumah dan bercerai berai..

Sekarang ni, kecoh lagi dalam Twitter pasal adik ipar dia keguguran.. Kalau Rita teraniaya sekalipun, tak elok rasanya tweet benda macam tu.. Nampak dia pun dua kali lima juga otaknya dengan orang yang dimaksudkannya tu..

Susulan kenyataan daripada Ayu Raudhah yang ingin berehat untuk mendapatkan cahaya mata, Zaquan Adha telah menganggap Rita Rudaini meroyan melalui status updatenya di Twitter.

Walaupun tweet Rita Rudaini tidak dinyatakan secara khusus ditujukan kepada sesiapa, nampaknya Zaquan dapat menangkap siapa yang dimaksudkan oleh Rita.

Walaupun dicop meroyan oleh Zaquan di dalam Twitter, Rita Rudaini membalas dengan menyatakan Zaquan yang sebenarnya meroyan. Makin mendalam konflik keluarga ini sebenarnya.




p/s: Ishhh..., 2x5 je yang menuduh dan yang dituduh tu..., memang bermasalah betul la keluarga dorang ni... Memalukan buat perangai macam budak-budak!!!

2 ulasan :

  1. artis malaysia kebanyakan otak udang.berlakon atau menyanyi cam taek.arap cite kontroversi je.belajar xde tinggi mane pon.yg xamek PMR pn de.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online