BREAKING NEWS

18SXX!!! Awek cun menari separuh Bogel depan patung demi kekayaan...


Korang pernah dengar tak pasal lagenda Chuchok? Chuchok ni adalah watak legenda di negara Thailand..

Chuchok ni adalah merupakan seorang sami yang dikatakan tamak didalam sebuah cerita lagenda dari buku Buddha Vessantara..

Dia diceritakan telah secara tiba-tiba menjadi kaya.. Malangnya, Chuchok ni mati akibat dari kerakusan akibat kekayaan yang baru dia temui..

Tapi.., terdapat ramai di serata Thailand yang percaya boleh jadi kaya hanya dengan memuja patung Chuchok ni beb.. Syaratnya.., kenalah "beriman" dengan patung ni dulu..

Dan setelah dorang "beriman" dan hajat dorang dimakbulkan, selalunya beberapa orang penari separuh bogel akan diupah menari didepan patung Chuchok..

Ini kononnya sebagai tanda terima kasih kepada patung tu sebab memakbulkan permintaan dorang...

Ishhh..., macam tu punya pe'el pun ada yee.. Nak jadi kaya punya pasal.., patung pun dihidangkan dengan tarian separuh bogel..

Duniaaa.. duniaaa...




1 ulasan :

  1. patut le Bang Non suka benor pi Thailand...rope nye bukan chinadoll je ada...tarian dpn patung tokong pon ada...dah sebijik mcm Bertam Night tu hr le...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online