BREAKING NEWS

TERKINI!!!! Suspek rogol anak sendiri BUKAN pemimpin PKR...


Gua ditanya oleh seorang sahabat semalam.., betul ke ada pemimpin PKR yang ditangkap kerana merogol anaknya sendiri? Gua cuma iyakan saja tapi gua tak boleh dedahkan nama suspek kerana kes ni masih didalam siasatan Polis..

Gua cuma beritahu sahabat gua tu, suspek adalah pemimpin parti pro-pakatan di Pahang..

Dan dah ramai kengkawan blogger dedahkan kelmarin bahawa suspek adalah dari parti PKR dan pernah bertanding didalam satu DUN bagi Parlimen Jerantut pada 2008..

Namun gua nak jelaskan disini, suspek bukanlah dari parti PKR seperti yang dorang semua dakwa..

Betullah seperti apa yang dikatakan oleh Fuziah Salleh didalam laman sosial Twitter dia.., pemimpin pembangkang yang ditangkap tu bukan dari parti Anwar..


Tapiiii...., itu bukan bermakna pemimpin terbabit tak mempunyai kaitan dengan PKR beb.. Gua dimaklumkan bahawa suspek adalah BEKAS ahli PKR dan memegang jawatan tinggi didalam PKR negeri sebelum ni..

Dan bila suspek keluar dari PKR, dia tak masuk UMNO atau sokong kerajaan.. Suspek join sebuah parti yang diketuai oleh bekas calon PRK Hulu Selangor yang kalah kepada calon MIC..

So..., korang dapat agak tak parti mana yang gua maksudkan? Dan bagi sesapa yang memang ikut perjalanan politik negara, dia mesti tau sapa suspek tersebut..

Apapun..., sekarang dah terbukti semua yang pro Pakatan tu memang tak boleh pakai beb.. Tambah-tambah pulak individu-individu yang ada kaitan dengan PKR..

Anwar didakwa atas kesalahan liwat dan juga ada koleksi video dengan chinadoll.. Eli Wong terbabit dengan skandal seks luar nikah dan gambar lucah..

Badrulamin pulak ditahan atas dakwaan berkhalwat dengan bini orang.. Dan sekarang ni, bekas pemimpin PKR pulak disiasat pasal sumbang mahram...

Kalau ada yang sokong lagi parti macam tu, gua pun tak tahu nak cakap apa dahh.. Hanya orang tolol je yang boleh terima pemimpin-pemimpin rosak akhlak macam tu beb..

6 ulasan :

  1. adoi bekas bekas

    BalasPadam
  2. bekas PKR dan bekas UMNO sama je x boleh pakai....sbb 22 dtg dari UMNO....

    BalasPadam
  3. Kalau bab perkara-perkara sumbang mambang mahram haramjadah nih memang PKR yang dominasi !!

    Walau bukan dari parti Anwar pun, tetap nama PKR yang terlintas dalam fikiran dulu.

    punya laa suweeeeeiiyy...

    BalasPadam
  4. TERTUDUH PERNAH BERTANDING ATAS TIKET PKR DALAM PRU 2008 DI DUN DAMAK JERANTUT.TEWAS KEPADA MCA. BERSALAH ATAU TIDAK TERSERAH KEPADA MAHKAMAH.

    JADI TAK PERLU FAUZIAH THORON SIBUK-SIBUK MENEPIS ISU INI.TERTUDUH KELUAR PKR PUN SEBAB MENYAMPAH KEPADA PIMPINAN TERTINGGI PKR.
    SERAHKAN KEPADA PIHAK YANG BERKUASA UNTUK MENYELESAIKAN KES INI.TUNGGU DAN LIHAT AJELAH!

    BalasPadam
  5. Ada baiknya jika tak tau fakta sebenar usah membuat andaian dan meraban jadi fitnah nambah dosa aje.

    BalasPadam
  6. bekas -bekas UMNo pun PAS jilat jadi pemimpin
    agung

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online