BREAKING NEWS

PANAS!!! Video aksi terlampau dari seorang remaja perempuan..

Sebelum apa-apa.., gua nak kasi warning dulu yee.. Apa yang korang bakal saksikan dalam video kat bawah ni adalah aksi yang memang terlampau..

Aksi terlampau remaja pompuan dalam video dibawah ni memang tak mampu ditafsirkan oleh akal waras.. Apa yang beliau buat tu, ditahap luar batas norma budaya kita..

So.., diharap korang semua dapat berlapang dada sebelum dan selepas menonton video yang lagi panas dari aksi mengentot chinadoll oleh seorang pemimpin Pakatan..

Sebarang kemungkinan yang berlaku selepas korang tengok video ni, gua tak bertanggung jawab beb.. Korang tanggung lah sendiri akibatnya yee..

Jangan kata gua tak kasi warning... Memang terlampau bebb... Huhuuhuhuhu..

4 ulasan :

  1. Ha ha ha ha ha --dah agak terkena---

    BalasPadam
  2. ha..ha..ha.. mmng trlmpau btul

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online