BREAKING NEWS

PANAS!!! Anwar MENGAMUK di Penang pasal PKR!!!

Semalam, gua dimaklumkan oleh sumber dalaman Pakatan bahawa Anwar mengamuk sakan kepada pemimpin-pemimpin cabang PKR di Penang..

Khabarnya.., sampai mencarut-carut Pak Syeikh dek kerana terlampau geram beb..

Punca Anwar mengamuk adalah kerana tak ada orang hadir semasa Konvensyen Pilihanraya Umum PKR yang diadakan di Dewan Konvensyen Sunshine di Bayan Baru hari Ahad lalu..

Korang cubalah bayangkan.., dorang sewa dewan berkapasiti 4000 orang.., tapi malangnya yang hadir hanyalah 200 orang beb... Malu siot!!!


Itu pun kalau ditolak bodyguard dan drebar Anwar, budak-budak Rafizi, pencacai-pencacai TKM1 Mansor (termasuklah blogger ASD) dan juga tukang jaga dewan..., tinggallah 50 orang kot bakinya.. huhuhuhu...

Beb.., macam mana Anwar tak mengamuk sakan.., Konvensyen dorang tu dibuat untuk 'memperkasakan' jentera pilihanraya PRU13 beb..

Sampai mengantuk Md NurManuty pasal program tak dapat sambutan...

Dan PKR negeri termasuk Mansor janji akan ada 3000 lebih jentera pada hari tu.., kalau tak.., takkan lah dorang akan sewa dewan kapasiti 4000 orang kann...

Dan sebab tu jugak lah Anwar, Wan Azizah dan Rafizi sanggup turun... Md Nur Manuty pun terhegeh-hegeh jugak datang jugak sebab Anwar ada...

Rafizi pun tertunduk malu ala-ala lembu... Huhuhu...

Tapi kalau yang hadir cuma 200 orang setelah dicampur dengan petugas dewan, maunya tak meroyan bang Non tu... Keluar pulak cerita tu dalam Utusan.., kantoi lah beb... Hahahaha...

Lagi satu.., Anwar mengamuk sakan sebab sebelum program tersebut, Bang Non sedang 'bercuti-cuti dan berhappy-happy' di Thailand.. Pasal Konvensyen tu punya pasal..., Anwar terpaksa balik dari bercuti..

Mansor TKM1 punya boring sampai tertido beb... Hahahahaha....

Korang jangan tanya gua apa yang Anwar buat di Siam tu beb.., korang tanya je blogger ASD sebab dia lagi arif apa yang idola pujaan dia buat tiap-tiap minggu di negara tu..

Takkan urut kaki je kot beb?? Urut kaki pun takkan sampai kena pakai towel.... Hahahaha..

So.., itu baru cerita pasal crowd beb.., belum cerita lagi pasal kos anjur Konvensyen tu yang difahamkan mencecah 200K...

Jemput 3000.., datang 50 orang... Tu tandanya PKR dah nak mampus di Penang... Hahahaha..

Yang peliknya..., mana Mansor cekau duit banyak tu beb? Pau duit rakyat agaknya kot? Hahahahaha..

Blogger ASD mesti tau sebab gua difahamkan dia pun dibayar lumayan untuk jadi photographer di Konvensyen tersebut.. Kira ngam-ngam lah untuk beli motor baru sebijik khabarnya... Huhuhuhu...

Tapi heran ye.., kenapa gambar dia sikit je dari program tu??? OoOoOoooo..., nak banyak lagu mana sebab orang yang datang pun sikit jee.... kui kui kuiiii....


p/s: Ni baru sikit je..., cukuplah sebagai pemanas badan... Jangan marah ye ASD..., kalau marah nanti Mansor jual... Hahahahahaha....

5 ulasan :

  1. semakin lama najib tangguh pru semakin ramai keluar dari perosak rakyat semakin meroyan nwar berahi dan terus jadi gila. yang baik hanya pada PAs, tanda Allah makbulkan doa nik ajis agar Allah hancurkan kebatilan. er pelaku kebatilan dah gila tak kah itu tandanya Allah hancurkan kebatilan dan makbulkan doa Nik Ajis.

    BalasPadam
  2. TAKDE DAAAH..

    TAKDE UNSUR2 PROTES TERHADAP KERAJAAN SEPERTI YANG BERLAKU PADA 2008.

    SO SELAMAT JALAN ROMEO!

    BalasPadam
  3. Bukan apa tu nak test market. Kalau Najib boleh himpun ahli UMNO melimpah Stadium Bukit Jalil depa pun nak himpun melimpah satu Penang.

    Mana tau yang terlimpah tu penuh Pulau Jerejak.

    Kalau dah Taukeh kaki belit. Anjing2 apa lagi kaki jilatlah. Baru padan dok maki Polis anjing2 kerajaan.

    Yang mai pun anjing2 Anwar yang kuat melalak.

    BalasPadam
  4. Puak2 ni harap PAs jer... kalau tk dak pas apa dah jadi??

    BalasPadam
  5. http://www.centplay.com/affiliate/id_1974/

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online