BREAKING NEWS

MEMALUKAN!!! Gambar Anwar 'pau' nasik kenduri di Pmtg Pauh..




Ish..ishh..ishhhh... Dah la mangkuk ni jarang balik kawasan.., bila sesekali turun, 'pau' pulak nasik di rumah masyarakat setempat..

Gambar kat atas tu diambil disebuah kenduri dalam kawasan parlimen Pmtg Pauh..

Pak Syeikh selamba je makan walaupun dia sedar bahawa dia malas turun ambil tahu hal rakyat di kawasan parlimen dia...

Memang teruk betul perangai Pak Syeikh pujaan pencacai PKR ni kann..

Dah la melantak dengan tanpa rasa malu.., makan pulak tak bercampur dengan orang lain dibawah khemah kenduri.. Macam ni ke pemimpin 'madani' yang gila nak jadi Perdana Menteri beb?

Err..., aksi Anwar ni boleh dikira zuhud tak? Korang ada nampak tak 'nur' terpancar di muka Pak Syeikh tu? Hahahahahaha....

7 ulasan :

  1. nampak2 NUR...NUR AFIFAH.....

    BalasPadam
  2. tak pe la..dah rezeki dia...
    rezeki depan mata jangan ditolak...:)

    BalasPadam
  3. Hahahaha! nasik pun nk pau!

    BalasPadam
  4. kaki tutoh pungkoq pun orang permatang pauh dok sayang lagi !! isshh ishh isshh!

    BalasPadam
  5. Org tak ajak makanan tu jadi haram

    BalasPadam
  6. Mak aih ramainya yg datang mesti dia penat bersalam salaman dgn org kampung. Tapi apasal duduk tempat lain? Selalunya tetamu jemputan VVIP kenalah makan beradab dgn pengantin.. Dudukpun mestilah bersama rakyat dlm khemah Hehehe kantoi. Nampak sangat nama tak masuk senarai jemputan...... Heeeee

    BalasPadam
  7. OK, memang dia berjiwa "rakyat". Tak dapat nak dinafikan lagi. Tapi sebagai rakyat yang bijak kita kena faham yang ini semua "political mileage" je bro. Masa kempen presiden Amerika pun Clinton pergi makan malam kat rumah rakyat marhaen. Siap main seksafon lagi lepas makan.

    Semua YB buat camtu. Untuk rakyat, Demi Rakyat, Denyut Nadi Rakyat, Rumah Rakyat dan segala macam retorik rakyat. What ever lah...

    akuantiPAKATAN.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online