BREAKING NEWS

HOT!!! Gambar Yatt Hamzah mengadap Pok Nik Ajis..


Gua dumaklumkan, Menteri Besar Kelantan merangkap wali besar parti politik Pas hari ini menerima kunjungan selebriti cantik Yatt Hamzah..

Turut bersama didalam pertemuan tersebut ialah artis Indonesia Khairul Azzam, pelakon filem 'Bila cinta bertasbih'.

Dorang tu hadir bagi memenuhi undangan kerajaan negeri Kelantan untuk program Bicara Selebriti semalam yang berlangsung di Balai Islam, Lundang.

Nampaknya Pas sekarang ni makin sibuk cari artis untuk memancing kembali pengundi melayu kepada parti dorang..

Gua rasa Pas dah tak yakin dengan status parti Islam dorang untuk yakinkan orang melayu bersama-sama dengan Pas.., pasal tu lah dorang cuba tukar dari parti Islam kepada parti artis Semalaysia..

Dulu Pas jual ustaz dan ulamak.., sekarang Pas 'berniaga' artis lah pulak...

Kalau sebelum ni Abby digossipkan dengan bayaran RM2500 sekali berceramah.., berapa pulak Pas bayar Yatt Hamzah tu yee?

Janda 'biasa-biasa' pun Pas mampu bayar mahal.., si cantik macam Yatt tu lagi lah kann... Hahahahaha...

8 ulasan :

  1. media titiwangsa19 Julai 2012 11:42 PG

    eh...bukan ke yatt hamzah dah ada anak sorang ke??biaq btoi bro mpp oii...masak nnt kena bahan dgn blog2 pencacai pakatanirrojim...apa pon kita ucap tahniah le kat si yatt tu bakal jd ostazah PAS dan mendapat konfem sorga dr Pok Nik alaihisalam...

    BalasPadam
  2. Media Titiwangsa.., opsss.., thanks for the info bro... Gua dah betulkan statement diatas.. Arigato gozaimas!!

    BalasPadam
  3. Bro, pergi cuci dosa dulu, kemudian ditabalkan sebagai ostaz atau usstazah sebelum boleh beri ceramah. Hai kota bahru dah jadi macam vatican je. jumpa pope untuk buang dosa. untuk jadi orang yg soleh tak perlu jumpa orang politik. nampak gayanya bertambah sesat orang-orang kita sekarang ni.

    BalasPadam
  4. aku dah cakap dah..trend akhir zaman sekarang nak cuci dosa masuk pas..kalau nak masuk syorga, kena angkat dulu parti pas dengan berceramah sana sini, barulah layak diangkat masuk syorga..tapi itu cuma syorga pas..bukannya syurga Allah s.w.t.

    BalasPadam
  5. jumpa pope?suci dosa?..manusia akhir zaman seperti dicerita dalam al-Quran, akan mengata keji pada orang yang berbuat kebaikan..memungkaran dipuja-puja..insaflah bro mpp..

    BalasPadam
  6. ye ke anon 5:48...org yg membuat kebaikan hanya org yg PAS je ke..??

    BalasPadam
  7. xkisahlah parti pas ke umno yang penting keikhlasan tu datang daripada hati yang ikhlas kerana allah.parti pas bukanlah satu paksaan kepada sesiapa malah mereka sendiri yang rela hati ingin memilih pas yang mengikut ajaran islam yang sebenar.adakah itu salah part pas?fikirlah berdasarkan logik akal dan bukannya mengikut hati semata-mata..kerana islam x memilih sesiapa untuk berubah asalkan mereka berubah untuk menjadi yang lebih baik daripada sebelumnya..

    BalasPadam
  8. Dunia akhir zaman,artis diangkat setaraf ulamak,boleh bercakap psl agama sewenang2,org yg mgajar agama berbelas tahun pun berani nak bercakap.pok nik aziz pun kna pantau jgk tkut myesatkan,jgn sbb parti, agama dipermainkan tkut nnti tak dpt msuk syurga jgk.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online