BREAKING NEWS

HOT!!! Betul ke Abby dah kawin dengan pemimpin Pas Kelantan ???

Tadi gua terbaca dalam blog Mamu House PK yang kemukakan satu persoalan sama ada betul ke janda Norman Hakim dah kawin lain..

Sapa dia janda Norman Hakim? Sapa lagi beb kalau bukan Ostazah Abby Abadi..

Beliau dikatakan kawin pulak bukan dengan calang-calang orang.., pemimpin besar di Kelantan tu beb.. Tapi maaf..., bukan Pok Nik yee sebab Pok Nik dah out of the league..

Gua tak tahu sama ada gossip ni betul atau tak.., tapi dah ramai member-member gua dok sibuk cakap pasal hal ni..

Gua senang je beb.., kalau betul Abby dah kawin lain.., gua ucapkan tahniah.. Kawin tu kan benda yang baik.., so gua memang takdak hal...

Dan seandainya tak betul berita yang dorang perkatakan ni.., gua harap Abby dapat buat penafian kepada umum..

Apapun.., gua suka kalau Abby cepat-cepat kawin.. Sekurang-kurangnya ia boleh menghindarkan tanggapan negatif dari umum...

Maklumlah.., beliau kan janda yang ngetop dalam Pas sekarang... Banyak yang 'tak senang duduk' tuuu... Hahahaha... Peace!!!


5 ulasan :

  1. Bertuah sungguh, pemimpin Pas confirm dapat masuk syurga Abby. Abby pula dapat masuk syurga Pas.

    BalasPadam
  2. x pelikpun sebab abby ni jenis janda miang gak..dgn mat sabupun sanggup..lantak dia ler nak terlentang terlingkup

    BalasPadam
  3. ketika artis perlukan teguran apabila tersasar kita yang ada mata pandang dan tonton saja. malas nak hantar tweet kesedaran.

    lar nih bila dia berasa dia layak menasihatkan kita, barulah kita teringat walhal satu masa dulu kita sepatutnya nasihatkan klik ni

    BalasPadam
  4. kalau aku ada kesalahan contohnya membuatkan penonton terbuai dalam arus hedonisme, maka kalau aku betul-betul isle sejati, cara terbaik ialah dengan memimta kemaafan dari penonton yang telah aku buaikan dengan budaya kuning.

    BalasPadam
  5. x salah kalau berpolitik. tapi si abby ni masuk Pas sebab sayang agama.aku rasa dulu dia ni bkn islam ke??? lps kau byk buat maksiat baru sekarang nak masuk syurga ciptaan PAS. POYO la lu abby. skrg kau nak batang orang PAS pulak.kau ni dah terlajak baru nak sedar.sepatutnya dari dulu lagi sedar.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online