BREAKING NEWS

[VIDEO] Ahli politik tampar wanita semasa Berdebat..

Malu beb bila pemimpin politik hilang akal dan bersikap macam budak-budak.. Tambah pulak kalau ahli politik tu bercakaran dan disiar secara langsung dalam media elektronik.

Kalau pemimpin pun dah tak boleh nak kawal perangai, macam mana nak rakyat hidup aman damai?

Gua harap ahli politik di Malaysia lebih matang walaupun ada sesetengah tu dalam kem Pakatan memang teruk... Tak payahlah ikut perangai ahli politik di luar negara ni yee...

Berita AFP melaporkan.., seorang jurucakap kepada Golden Dawn sebuah parti berhaluan kanan Ilias Kasidiaris menyerang dua ahli politik wanita dari parti politik berhaluan kiri.

Kejadian bermula apabila Ilias menyimbah air ke muka Rena Dourou dari Parti Syriza yang sedang berhujah.

Perbuatannya dibantah oleh Liana Kanelli seorang ahli Parti Komunis dengan menggelar Ilias sebagai 'facist'. Perbuatan itu membuatkan Ilias bertambah berang lalu menampar Liana Kanelli bertalu-talu.

Pendakwaraya telah mengeluarkan waran tangkap terhadap Ilias atas tindakannya itu namun tidak dapat dipastikan sama ada dia telah ditangkap dan didakwa.

Insiden dalam sesi debat yang berlangsung di stesen ANTENA TV pada 7 Jun 2012 itu mendapat perhatian meluas di seluruh dunia dan dsaksikan oleh tidak kurang 600,000 orang di youtube setakat hari ini 9 Jun 2012.


1 ulasan :

  1. Hanya pakatan haram saja yg mampu berkelakuan biaDap...
    Yg aku nampak pemimpin yg mewakili kerajaan mempunyai daya ketahanan minda yg kuat...

    Abis kuat pun ejek pemimpin pakatan saja...

    Apa pun aku harap kejadian mcm ni jgn berlaku dlm malaysia walau kadang2 harap terjadi jgk kejadian mcm nie sebab betina pakatan over...

    Pejuanh hamas...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online