BREAKING NEWS

Pelakon melayu kemaruk main judi di Australia..

Setelah senyap daripada kontroversi lalu, pelakon melayu yang suam-suam kuku ni kembali membuatkan namanya menjadi bualan ramai sejak semalam. Berkemungkinan boleh mencetuskan kontroversi, sekali lagi.

Alkisah, dua hari lalu Gambit Saifullah telah terbang ke Sydney, Australia yang berkemungkinan besar dengan tujuan untuk melancong kerana perginya bukan bersama krew produksi.

Lagipun berdasarkan tweet yang dikemaskini di laman sosial Twitter miliknya, tidak pula nampak seperti dia ke sana atas dasar kerja.

Tetapi pada petang semalam, pelakon filem Karipap-Karipap Cinta ni berkongsikan saat-saat beliau terlibat dengan satu pertandingan poker yang dianjurkan disana. Siap dengan gambar lagi.

Dalam salah satu tweetnya, Gambit menulis “Wish me luck for my poker tournament people :)” sebelum memberitahu yang peserta lain di situ menganggap beliau berasal dari Brazil.

Dan apabila salah seorang peminat bertanyakan sama ada beliau memang serius bermain poker di Australia, Gambit Saifullah pantas menjawab yang beliau sememangnya professional dalam permainan kad tersebut.



3 ulasan :

  1. Patut pun dia letak nickname Gambit (salah satu watak dalam cerita Xmen, yang suka main daun terup)...Harap2 dia berubah..

    BalasPadam
  2. insaflah..muka hensem tp???

    BalasPadam
  3. takda apa2 tndakan ke?

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online