BREAKING NEWS

Mahasiswa WAJIB sokong Anwar.. - Sam Ketot

Ketua Angkatan Muda KEADILAN (AMK), Shamsul Iskandar Mohd Akin berkata, mahasiswa perlu membuat pilihan dan keputusan yang tepat dalam menentukan hala tuju pentadbiran negara.

Katanya, ia penting supaya hak dan kebebasan mahasiswa dikembalikan semula selepas sekian lama dinafikan kerajaan Umno Barisan Nasional.

“Mahasiswa mesti membuat keputusan menjelang pilihan raya bagi memanfaatkan setiap undi. Jika tidak, mereka akan terus berada di bawah legasi Umno dan mahasiswa akan terus ditekan,” kata Shamsul.

Beliau berkata demikian dalam forum Tawaran AMK kepada Mahasiswa Malaysia dalam PRU 13 yang berlangsung di Dewan Perhimpunan Cina Kuala Lumpur-Selangor (KLSCH).

Forum berkenaan bertujuan menjelaskan tawaran Pakatan Rakyat kepada mahasiswa menjelang Pilihan Raya Umum ke 13.
Shamsul dalam pada itu mengajak mahasiswa bersama Pakatan Rakyat dan memahami tawaran yang diberikan kepada mereka oleh parti itu.

“Apa yang penting, apabila mesej dapat disampaikan pada golongan sasaran ini, baru akan ada keterbukaan dan ketika itulah mereka harus membuat pilihan dan tampil bersama-sama dalam perjuangan,” katanya.

2 ulasan :

  1. hahahahahaha....gua x bleh blah.....gua rasa baik student nie pikir panjang dulu...jaga2 tang jubor diorg...bahaya anuuwar nie...hahahahaha....pilih anuuwar mcm tadah jubor kt kote bengkok anuuwar...hhahahahahahaha.....bodo btul parti gay anuuwar nie...hahahahaha

    BalasPadam
  2. Memang..aku pun meluat dgr..mcm cilaka..macam lah dia org ni bagus sgt...wah wah wah..hebat betul tabur janji..hebat betul tabur fitnah..si ketot ni masuk U ke tidak..kalau dah masuk U.. Semasa kerajaan mana.. Ada ke dia kena cekik ke hapa ke masa blajar dulu.. Memang mcm sial..pagi2 buat aku naik darah

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online