BREAKING NEWS

GEMPAR!!! Ismail Sabri KANTOI pegang lilin...

Satu blog lembu Pakatan dengan bangganya dedah seorang pemimpin Umno sertai upacara menyalakan lilin yang disifatkan sama seperti yang Nizar DAP buat sebelum ni..

Menurut beliau, kalau sebelum ni blogger pro kerajaan marah pada Nizar, sekarang blogger kena marah juga pada Ismail Sabri sebab beraksi macam tu..

Gua rasa, blogger totok Pakatan tu meroyan sebab kurang kasih sayang beb.. Pada pemahaman gua, Nizar DAP pegang lilin sebab terlibat dalam upacara memperingati mayat kafir Teo Beng Hock..

Manakala.., Ismail Sabri pulak nyalakan pelita di Festival masyarakat India.. Banyak bezanya tu beb antara festival dengan upacara puja kafir mati..

Tak tahulah pulak kalau blogger tu tak reti bahasa kannn..

So.., kalau betullah nak bandingkan perbuatan Ismail Sabri tu yang dikatakan diluar adat dan agama.., apa cer pulak dengan kisah Nuar balaci Yahudi di majlis keagamaan kaum kafir hindu tu dulu..?

Perbuatan Nuar tu lagi teruk rasanya beb... Takkan pencacai Pakatan buat-buat tak nampak kot? Hahahahahaha...






1 ulasan :

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online