BREAKING NEWS

Aksi separuh bogel aktress Idola Adam Adli..


Gua tak terkejut bila tengok beberapa keping gambar 'idola' Mahasiswa Dataran Merdeka Pakatan beraksi separuh bogel didedahkan didalam beberapa blog..

Gambar-gambar tersebut memaparkan Mislina dalam keadaan separuh bogel dengan hanya mengenakan bikini sahaja di salah sebuah pulau.

Biasalah beb.., kalau di Dataran hari tu pun dia selamba badak je pakai tak cukup kain, apa kita nak terkejut bila dia sanggup berbikini macam tu..

Portal Media Hiburan yang menghubungi Mislina berjaya mendapatkan penjelasan beliau berhubung gambar berkenaan.

"Saya tak kisah apa orang nak cakap pasal saya lagi. Sebab sebelum ini saya sudah banyak menerima kritikan dan cemuhan sehingga dikatakan murtad, tidak beragama dan banyak lagi.

"Jadi untuk apa saya komen lebih-lebih fasal gambar ini kerana orang sudah terlebih dahulu menilainya. Walaupun saya bercerita yang baik, perkara buruk juga yang diperkatakan tentang diri saya.

"saya sudah malas nak memikir dan melayan semua itu sejak peristiwa di perhimpunan Bersih hari itu. Saya sudah tak kuasa masuk campur dalam dunia hiburan," jelasnya dalam nada tegas.

Ditanya reaksi tentang penyebaran gambar-gambar tersebut oleh rakan Facebook nya, jawab Mislina;

"Untuk apa saya marah kerana kawan-kawan saya juga berada ditempat yang sama dan mereka tahu keadaan saya. Saya dah cukup kebal untuk semua itu."

5 ulasan :

  1. kebal xterfikirke dia seksaan neraka MashAllah

    BalasPadam
  2. kebal...

    meme hebat pompuan ni...

    kalau aurat yg dituntut dalam ISLAM dihina sebegini rupa apa lagi yg aku nak nilai pompuan ni...

    dah nampak murtad la bila memperlekehkan kewajipan yg dituntut oleh ISLAM...

    apa puak muslimah pas nak kkomen bila jalang botak kata mcm nie...

    kalau moshe nik ajis confirm kata asal nak guling kerajaan sekarang ni dah ada nama disyurga...

    pejuang hamas...

    BalasPadam
  3. memang kebal... kebal perasaan sampai tak tahu malu

    BalasPadam
  4. Laaa..ingatkan pompuan negro dr afrika..sebijik siot..rupa da buruk perangai lg buruk

    BalasPadam
  5. Macam Nigeria yang selalu melepak kat KL. bangga sangatlah tu, walhal tak lawa mana pun. geli geleman menengok nya. Perempuan tak malu. Sama macam Adam Adli, pelajar tak mengenang budi dan tak tahu malu.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online