BREAKING NEWS

[18++] Video Aksi GANAS anak dara Felda Johor..


Mak aihhh..., ganas sungguh budak-budak perempuan Felda ni yee.. Anak-anak dara sapalah agaknya yang brutal sangat tu? Mak ayah dia bagi makan tebuan kot masa kecik-kecik sampai garang macam tu..?

Gua difahamkan, kejadian buli ni berlaku di Felda Adela, Kota Tinggi Johor.. Kesian sungguh kat awek yang kena buli tu.. Mesti trauma dia lepas ni..

So kepada sesiapa di Johor yang kenal dengan muka-muka minah pembuli dalam video tu, gua harap dapat laporkan kepada balai Polis yang terdekat..

Jangan biarkan pembuli-pembuli macam tu bermaharajalela didalam masyarakat kita.. Itu belum kahwin lagi beb.., kalau dah kahwin nanti, dengan anak kecik pun dibulinya sekali..

Sebarang maklumat, sila hubungi Balai Polis Kota Tinggi Johor di talian 07-8831222.

11 ulasan :

  1. Gaduh pasal rebut jantan kutt....

    BalasPadam
  2. Gaduh pasal rebut jantan kutt....

    BalasPadam
  3. Rupa orang islam, perangai macam hantu, malu tak de. Agak2nya dibesar di tangan mak indon kot? Kalau jumpa/kenal, bagi belasah, tak yah hantar ke polis..

    BalasPadam
  4. Assalamualaikum,

    Apabila ibubapa gagal melengkapkan diri anak-anak dengan agama,maka akan pincang keseluruhan struktur organisasi masyarakat.Apabila masyarakat mengambil mudah akan kepentingan agama,maka akan runtuh peradaban dan ketamadunan manusia.Undang-undang ciptaan manusia pasti ada pincangnya, sebagaimana manusia juga ada kelemahannnya.Maka bersegeralah kita untuk kembali ke jalan Allah SWT.

    BalasPadam
  5. tgk yg ni, jelas sikit mukanya.. http://www.youtube.com/watch?v=VLMmQgOrZBY

    BalasPadam
  6. fight for eat...!! buli sakan yerrr,,,

    BalasPadam
  7. Budak-budak perempun ni langsung tak ada rasa malu berkelakuan macam tu.

    Kejadian seumpama ini memang dipercayai kerap berlaku samada dirakam atau pun tidak terutamanya melibatkan remaja melayu.

    Ibubapa kenalah perhatikan tingkah laku anak-anak yang semakin remaja,..sebagai contoh jangan dibenarkan anak anak meninggikan suara bila bercakap dengan orang yang lebih tua.

    Masyarakat pun harus menegur jika terpandang kelakuan remaja yang kurang manis di depan mata atau tutur kata mereka yang kurang sopan.

    Tegurlah dengan kemampuan seadanya dan berhikmah, jangan di biarkan begitu saja...

    BalasPadam
  8. Bodoh nye bdk2 nie...aku klau dpt semua aku bwk g balai 2..

    BalasPadam
  9. Yg pakai tudung tu mcm sial, sape lah nak wat bini mcm tu. Klu kena la dgn adik aku, mmg aku cari dia sampai ka lubang cacing. Haramjadah.

    BalasPadam
  10. manjung (TIBAI)10 Jun 2012 4:25 PTG

    dalam ramai2 betina tu ade seko jantan yang bacul. dengar suara je...kalau aku dah lama kena sepak terajang dah monyek2 betina tu...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online