BREAKING NEWS

Najib tak relevan..., Anwar lagi hensem.. - Fuziah Salleh

Puak-puak celaka laknatullah Pakatan ni memang jenis kufur nikmat. Dorang tu langsung tak tahu berterima kasih, mahupun bersyukur dengan apa yang Allah Taa'la kurniakan.

Bila kerajaan Najib umumkan gaji minimum RM900 kepada seluruh pekerja swasta di semenanjung dan RM800 untuk Sabah/Sarawak, Pakatan laknatullah menyalak macam anjing gila.

Kenapa dorang menyalak beb? Pasal dorang tahu pekerja swasta akan sokong kerajaan BN di PRU akan datang.

Jadi, Anwar talibarut Yahudi dan konco-konco lahanat dia mula tabur janji kononnya Pakatan laknatullah akan bagi RM1100 kalau dorang dapat tawan Putrajaya.

Bagi gua, ni semua janji orang gila beb!! Setakat pandai janji, gua pun boleh jadi Perdana Menteri dalam ini negara. Tapi tengok aja cara Najib, tak payah janji.., terus laksanakan kebajikan untuk rakyat.

Itu baru betul-betul nak bantu golongan pekerja berpendapatan rendah.., setakat janji je tanpa tindakan nak boleh bantu apa beb?

Kalau betul puak-puak pakatan laknatullah berkemampuan.., kenapa tak laksanakan manifesto dorang di negeri-negeri bawah jajahan dorang?

Itu tandanya Pakatan laknatullah tu menipu je kuat!! Janji palsu boleh laaa...


Naib Presiden KEADILAN, Fuziah Salleh berkata, kadar paling relevan adalah RM1,100 seperti dicadangkan Pakatan Rakyat.

“RM900 memang tak cukup. Kita dah buat kira-kira, kadar paling ideal adalah RM1,100. Jumlah ini dipersetujui oleh semua pihak.

Ia tidak terlalu membebankan majikan dan cukup untuk menampung kos sara hidup pekerja,” katanya dihubungi Keadilan Daily hari ini.

Beliau mengulas respon terhadap pengumuman gaji minimum oleh Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak sempena sambutan Hari Pekerja.

7 ulasan :

  1. Terkini dan sensasi: GEN LELAKI ESKREM TELAH DITEMUI....

    http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/216642_216545175027873_100000171754637_1031693_454925_n.jpg

    Kah kah kah kah kah..... KANTOI ALL THE TIME

    Baju OREN aku mane Shidar....????

    BalasPadam
  2. Kuatkuasakan di negeri Selangor, Kedah, Penang, Kelantan dulu. Lepas tu, baru boleh sembang. Setakat dalam kitab JINGGAY korang je, lebih baik campak dalam tong sampah.... NOTHING BUT RUBBISH..

    BalasPadam
  3. Siapa FOZIAH SALIH ni???? semasa dia bermaustautin di Seri Kembangan Selangor, di Taman Kembangsari menurut penduduk di situ, dia ni tak campur orang, tak campur masyarakat penduduk Pelik tiba-tiba jadi pemimpin.Suaminya yang lemah-lembut tu kesian duk rumah...hehehe..janganlag gitu foziah....

    BalasPadam
  4. betina ni janji kalau pakatan kalah setiap jalang kawasan dia akan ada elaun pecah anus...

    pejuang hamas...

    BalasPadam
  5. fuziah ckp anwar lg hensem..??ye...memang hensem...hensem mcm tiang...!!!hahahaha......

    BalasPadam
  6. perghhh muka dia ne macam puntianak !! celaka kamu pakatan rabak !

    BalasPadam
  7. kalau esok kerajaan bg 1100, lusa bang non janji 1500...ko ingat ni lelong brg ke, ko ingat rakyat budak2..janji bolehla, negeri sendiri tak laksanakan lg ada hati tggu dpt putrajaya br laksana..khak ptuihh!

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online