BREAKING NEWS

Anwar pasti PENING KEPALA fenomena baru di Putrajaya..

Gua sekarang berada di Putrajaya bagi membuat liputan EKSLUSIF Program Himpunan Jutaan Belia 2012.

So, bagi korang yang tak berkesempatan datang kesini, gua akan 'share'kan gambar-gambar menarik program ni dengan korang hanya di MPP..

Gua yakin, program ni akan jadi fenomena baru di Malaysia sebab gua difahamkan, program Himpunan Jutaan Belia ni direkodkan sebagai program belia TERBESAR di Asia! Hebat tu beb!!

Terima kasih pada pihak Kementerian Belia dan Sukan Malaysia (KBS) selaku penganjur kerana menjayakan program ni dan juga arigato gozaimas sebab menjemput gua bersama rakan-rakan media bagi membuat liputan.

Dengan tema "Jadikan Esok Lebih Baik Dari Hari Ini".., gua jangkakan Putrajaya akan dibanjiri dengan jutaan belia dari seluruh negara bermula 23-27 Mei..

Gua pun akan berkampung disini sepanjang tempoh berkenaan bagi menyaksikan 'keajaiban' lautan manusia di Putrajaya ni beb..

Bagi korang yang datang kesini nanti, gua dimaklumkan terdapat lebih dari 500 acara untuk disaksikan dan disertai oleh para belia.

Pelbagai aktiviti dan juga program menarik ni disediakan oleh pihak KBS khusus untuk para belia bertujuan untuk memartabatkan belia-belia di Malaysia sempena Hari Belia Negara pada 15 Mei lepas..

Gua tak sabar untuk bertemu dengan korang semua di Program TERBESAR Asia ni..., dan yang paling penting, gua sebenarnya tak sabar nak jumpa Neelofa... Jangan jeles aaa... Hahahahaha...




1 ulasan :

  1. insyaALLAH akan berjaya...

    pejuang hamas...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online