BREAKING NEWS

WARNING 18SG !!! Ulat BERJOGET dalam keli sambal...

Sebelum apa-apa, gua nasihatkan korang supaya berhati-hati tengok video ni.. Bukannya apa beb, kalau tak kuat iman, boleh muntah ni..

Gua tak bertanggung jawab keatas kesan yang terjadi selepas korang tengok video ni yee..

Gua akui yang gua adalah diantara penggemar ikan keli.. Tambah-tambah kalau ikan keli goreng yang dibuat sambal..

Tapi bila gua tengok video kat bawah, gua rasa 50-50 nak makan sambal keli lagi lepas ni...

Rasanya, kalau teringin sangat nak makan sambal keli, better gua beli ikan tu di pasar malam dan balik masak sendiri.. Lagi terjamin kebersihannya kann..

Jom layan video ulat menari-nari didalam ikan keli sambal... euuuwwww!!

3 ulasan :

  1. gua pun penah kena macam ni..bezanya kat umah sendiri..ntah bila lalat celaka datang bertelur..tau2 dah beranak pinak..apa nak buat xde rezki nk makan ikan tu..

    BalasPadam
  2. Sebenarnya ikan tu digoreng dulu lepas tu dijual dan terdedah. Bila tak laku barulah digolek dengan sambal. Sebelum tu lalat dah bertelor disebelah dalam. Nak untung lebih. Tu kalau dilapor ke pihak berkuasa memang kena tarik lesen.

    BalasPadam
  3. rugi aku tak ikut pesanan ko bro...

    buta saja keja malam lap muntah bini...

    pejuang hamas...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online