BREAKING NEWS

Ostazah Aishah lancarkan kempen BN Rebah.. Fuyyioo!!

Menurut Aishah beliau mula serius mendekati PAS apabila mendapat layanan kurang baik dari seorang menteri wanita yang beliau dekati untuk mendapatkan pertolongan dan nasihat ekoran masalah penjagaan anak-anaknya selepas beliau berpisah dengan suaminya yang bukan Melayu.

"Saya jumpa Datuk Seri bukan nak minta lembu...tetapi untuk kepentingan aqidah anak saya," cerita Aishah.

Selepas beliau memakai tudung, Aishah berkata, pihak yang paling awal menyambutnya adalah Nisa'.

"Saya lihat kumpulan ini jauh berbeza," kata Aishah memuji pendekatan yang diambil oleh kumpulan NGO yang rapat dengan PAS itu.

Menurut Aishah, menyertai PAS bukannya satu kerja mudah bagi beliau kerana beliau menerima tentangan dari kaum keluarga yang rapat dengan beliau sendiri.

Sepupu beliau menyindir bahkan mempetikaikan langkahnya itu.

Melihatkan kepada reaksi mereka, membuat beliau terfikir, "apa yang kita nak terangkan kepada mereka macam ni..

"Bagi mereka taat kepada pemerintah seperti taat kepada raja, bila kita bantah, seperti kita menderhaka...

"Nasib baik mak saya dah tak da ...kalau dia tahu dan berceramah pulak, di markas lagi ni...saya tak tahulah," cerita Aishah.

Menurut Aishah, menyokong pembangkang juga dianggap salah di negara ini padahal ini adalah hak demokrasi masing-masing.

Kerana keengganan beliau untuk bersalam dengan bukan muhrim sahaja beliau telah cuba digam dari sebuah stesyen TV.

"Bila kita sokong pembangkang, kita dianggap jahat...

"sebelum ni saya tak ambil pot lah apa yang berlaku di negara ini...tetapi bila dah kena batang hidup sendiri, ini tak boleh jadi, tak kan nak biar je.." tegas Aishah dalam ucapannya itu.

Turut berucap di majlis 'Artis Berubah, Rakyat Merobah, BN Rebah' adalah Bob Lokman sendiri serta Naib Pengerusi DHPP, Vincent Lee.

8 ulasan :

  1. kalau dah tak laku tu, salahkan UMNO itulah alasan yg dia tau. kalau aku jadi promoter, aku pun xnak ambik orang yang meroyan macam dia tu.

    BalasPadam
  2. badan mcm lembu tu yg sharizat xnk

    BalasPadam
  3. alahai minah ne.... simpan je laa angan2 ko tu aisyah....

    BalasPadam
  4. kih kih kih.. dia xdpt job nyanyi kt program gov la tu..

    BalasPadam
  5. dah x laku...frust je sokong pas, pas dulu pun keluar umno dan tubuh pas sbb frust..tgk sejarah..kan dah berulang..eh mcm lagu esah ni je ye.

    BalasPadam
  6. janji masam mu10 April 2012 8:54 PG

    sesungguh nye org2 PAS nie adalah dari golongan yg frust ngongeng je bila ada benda yg diorang hajat tak kesampaian...dah tu salahkan kerajaaan plak...ish ish ish...

    BalasPadam
  7. kalau frust kat pemimpin wanita tu ko punya hal la...

    yg ko main borong mcm bn/umno semua tak bt keja dan tolong org apahal???

    mcm pas bt keja tak henti2...

    yg aku tau ialah pas ni mengata dan maki non stop dan jadi barua pakatan ada la...

    ko pun selamat menjadi barua pakatan ok...

    pejuang hamas...

    BalasPadam
  8. Aishah.........nak nyanyi dah GOMOK tak laku ,buat buku tak laku so. BERCERAMAHLAH ,bile ramai dtg ramailah
    SODOKAH ,almaklumlah dah takde pendapatan.aduh. dapatlah Sorga pas.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online