BREAKING NEWS

Neelofa menang anugerah Lurah Paling Dalam di Abpbh 2012..


Walaupun tak menang sebarang anugerah didalam kategori yang dipertandingkan, gua rasa Neelofa layak untuk memenangi anugerah khas dari pihak juri..

Rugi lah kalau dah pakai cantik-cantik dan juga bersolek berjam-jam, tiba-tiba tak menang sebarang anugerah beb.. Tambah pulak baju yang ditaja tu bukannya murah.., sekurang-kurangnya, kena menang jugak satu award kann..

So.., untuk tak menghampakan peminat Neelofa khususnya Dr MiM yang tunggu depan TV tengok anugerah ABPBH semata-mata kerana Neelofa, gua khaskan satu anugerah buat artis cun tersebut...

Anugerah apa korang tanya? Kategori Anugerah artis Lurah Paling Dalam... Memang tak syak lagi Neelofa je yang paling layak menang beb... Hahahahaha...

27 ulasan :

  1. tunggu la,bila dah join PAS lurah yg dalam tu menjadi ceTEK !

    BalasPadam
    Balasan
    1. apa ko ingat pak aji pakaji kat luartu tutup mata ke bila tgk pompuan camne?? ntah ntah pebih tgk dr beristifar.

      Padam
  2. INILAH JADINYA BILA UMNGOK SEKULAR MEMERINTAH. UMNGOK DULU KINI DAN SELAMANYA SEKULARRR!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ko ni mangkuk xabis2 nk slhkn org laen. Org pas mmg cmni ker? Lahabau.jgn tunjuk sgt bodo tu,tp kalo xtunjuk pn dh tau mmg bodooooo...

      Padam
  3. sape2..tlg komen skit kt A.B.U kt atas ni. sian die. die nk perhatian tu. tlg ek sape2. ak da ngntuk sgat ni. x lrat da nk maki2 n carut2

    BalasPadam
  4. Bukankah neelofa ni dari tempat yg kalau undi masuk syurga apa nama parti tu...oh....parti jilat jubur DAP tu patutlah dia mcm ni..tapi apa2 hal janji boleh cuci mata

    BalasPadam
  5. Bodoh inilah perangai melayu mengaku islam..tak malu..

    BalasPadam
  6. A.B.U tgh stimla tu..puih!

    BalasPadam
  7. Terbaekkkk. ABU, hang ni kena sawan pru ka apa. Bising2 hang jd ahli ka x

    BalasPadam
  8. tanpa nama terbaek

    BalasPadam
  9. Bodo punya abu..hbs negeri pimpinan pkr bgs sgt ker?lupa,org cina peneng dh pkai hijab..bodo..ni namanya klu skolah xckp tinggi..bgang nk mampos cmpur aduk politik n sosialiti semasa..kesian ko abu..elok ko pegi msuk lim kok weng..sng DAP ajar..ckp jgn ikut sedap mulut..terlajak perahu leh undur,terlajak kata badan binasa..

    BalasPadam
  10. lurah neraka...

    pejuang hamas...

    BalasPadam
  11. Dia kata takper nampak lurah, yang penting bila ngundi kena pangkah PAS sebab boleh masuk syurga... tok guru PAS dah fatwa macam tu... sebab itu ramai orang PAS suka buat fitnah, melolong macam kena sawan, suka gaduh, suka buat dosa lahh... tapi lepas tu pangkah PAS. hmm... macam Kritian Katolik pulak bunyi nyaa... dah buat dosa, wat pengakuan kat paderi.. hbs dosa....

    BalasPadam
  12. nie kalau dpt nie... pancut xhabis lelaki caberet nie... haha

    BalasPadam
  13. abu lembu2 peliharaan kak jat dah bising tu,jap lg naik minyak lak..

    BalasPadam
  14. Asal kelantan je jadi masalah kat org umno ni.. hahaha typical malay. Very stupid malay nowdays. Lupa.. sebab dah terbiasa dengan umno yang racist. Mcm la negeri jajahan BN/UMNO x de betina yang berlurah, yang x bertudung. Bodo korang ni.. x de akal n fikiran. Undi PAS masuk syurga maksudnya mendalam, yahudi BN mana paham sbb x de akal fikiran. Lupa.. puak2 umno/BN ni pikir yand ad-duniawi je.. x pikir akhirat nanti.

    BalasPadam
  15. Kehkehkeh negeri serambi Mekah pun tempat pengidap HIV tertinggi, sarang maksiat tersembunyi di sana sini...yg dekat dgn pejabat MB pun tak sape amik peduli...lagi mau banyak bunyik! Hambik kau! Nak berpolitik sgt kat sini?

    BalasPadam
  16. pergi2 jauh2 p..orng nk tgok pic artis..ni sibuk ngn pas2...klu nk men politik p la tempat len..yg seamk kat sini wtpa

    BalasPadam
  17. aku sokong ler anungerah tu.. lurah paling dalam dan x tau malu

    BalasPadam
  18. Breast F**k....

    BalasPadam
  19. tak cukup mengancam. kecik je :(

    BalasPadam
  20. ni la budak yang orang cite 2..lol..member aku berkali ganda lagi besar dari dia punya..sampai terpaksa pakai tudung labuh nak cover cuz laki asyik pandang dada dia..setakat yang kecik tu pun nak tayang ke..haha

    BalasPadam
  21. lupalak.....yg statistik buang bayi ranking no1kan negeri serambi mekah!.........lupake......

    BalasPadam
  22. Npa pngkah pas msok syurga.???hg cqi dlam mna2 hdis or nas yg kta prlu pngkah org bkan islam....khalifah ddunia hnya lyak dipegang oleh org islam...cba klau hg lahir2 pas dh printah malaysia...qasa2 ak hg dok syoq pnya dok maki umno...kta x dk hak nk jtuhkan hkuman kat mna2 indvidu,hnya Allah yg brhak jtuhkan hkuman..jgan senbang psai politik klau cetek ilmu..first ak mntak hg kaji stu bnda ja..apa itu peristiwa memali...

    BalasPadam
  23. Npa pngkah pas msok syurga.???hg cqi dlam mna2 hdis or nas yg kta prlu pngkah org bkan islam....khalifah ddunia hnya lyak dipegang oleh org islam...cba klau hg lahir2 pas dh printah malaysia...qasa2 ak hg dok syoq pnya dok maki umno...kta x dk hak nk jtuhkan hkuman kat mna2 indvidu,hnya Allah yg brhak jtuhkan hkuman..jgan senbang psai politik klau cetek ilmu..first ak mntak hg kaji stu bnda ja..apa itu peristiwa memali...

    BalasPadam
  24. A,ah,mmg la parti jilat jubur DAP...tapi baru saja...yang dok jilat jubur lagi hitam melegam parti MIC dgn parti MCA yg putih melepak tuh mcm mana pulak...kena tgkap lgi dgn perempuan pelacur...tak mau komen apa2 ka?dok tgk salah laku parti jilat jubur DAP saja....

    BalasPadam
  25. Kerana tuan guru nik aziz la korg dpt cuti hari sabtu...umno pun ikot sama..mula2 minggu pertama cuti,pastu mgu kedua cuti,pastu habuk pun tarak...muka tak malu..lepas tuh cuti utk pmpuan bersalin..dlu umno bagi 45 hari saja...ni tn.guru bagi 3bulan ...skg ni Umno ikut jugak..muka tak malu...pastu lim guan eng bagi rm100 dan dlm masa yg sama umno pertikaikan..baru rm100..skg ni umno bg rm500 kenapa xpertikaikan?sbb guna duit rakyat ka?setahu saya dulu umno bg ayam 10 ekor ja atau sejadah bila musim plihanraya...skg dah rm500...kesimpulannya semua ikut PKR ja...muka tak malu!...hahahahahahahha

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online