HOT!!!! Gambar Datuk K dan Rozita bermesra DIDEDAHKAN...

Posted by MPP On Khamis, 12 April 2012 19 comments
Akhirnya..., gambar intim Datuk K dan Rozita tersebar juga kepada umum.. Walaupun selama ini orang-orang ramai kurang senang dengan gossip yang melanda hebat couple sensasi ni, jodoh dorang ternyata kuat beb..

Dengan pendedahan gambar intim ni diharapkan dapat menjelaskan dan menjernihkan kembali keadaan sebenarnya..

Rozita yang kelihatan masih malu-malu, menyatakan kepada orang kampung bahawa perkahwinan dengan Datuk K dibuat atas dasar suka sama suka.. Tak timbul soal rampas merampas dalam diari hati beliau..

Walaupun sedar Datuk K sudah agak berumur dan juga telah mempunyai isteri dan anak berderet, Rozita tetap kekal dengan cintanya kepada lelaki tersebut..

Ketika membuat sessi penjelasan kepada orang ramai, Rozita yang ditemani suaminya Datuk Kumaresan berharap gambar intim mereka akan menutup segala gossip liar yang tersebar sebelum ini..

Datuk Kumar sambil tersenyum berkata..., 'cinta tak mengenal usia, masa dan juga jarak..., yang penting ayat mau power.."

Datuk Kumar bersama Rozita Chendori...



p/s: Cerita ini tak ada kena mengena dengan hidup atau yang dah mati... Hehehehehehe....

19 comments:

Muhammad Razif berkata...

Siti dulu pun rampas Datuk K dr isterinya juga kan ? apa salahnya kalau org lain pulak rampas Datuk K dari Siti .... sesungguhnya Allah Maha Adil .

A.B.U berkata...

BONGOK PUNYA UMNGOKK.NAJIB PUNYA SKANDAL DGN ARTIS ZIANA ZAIN BILA NAK DEDAH? UMNGOK DULU KINI SELAMANYA MAKSIAT!!!

Tanpa Nama berkata...

Hahaha....

foodhunters berkata...

ABU tu selepas dibakar...mmg patut dibakar....pemikiran sgt bodoh

Tanpa Nama berkata...

oiii pe hal lak najib ngan zz....jgn fitnah ok. zz dah happy ngan suami n anak ...ko jgn nak buat cite melebih

Tanpa Nama berkata...

berlebeh2 pulak dorang ni..ada je fitnah dia

Tanpa Nama berkata...

A.B.U bodoh tahap terunapondoktimur.blogspot.com (seorang lagi penyokong pas yang sangat bodoh)

Tanpa Nama berkata...

Bengong!!!

Tanpa Nama berkata...

A.B.U tu ade masalah mental ke?
cakap mcm orang x de.....
malas nak cakap....
kita kalau nk sesuatu yg baik.. kita perlu baik...
fikirkanlah A.B.U

Tanpa Nama berkata...

Anwar Ibrahim yang cakap.. bukan A.B.U yang cakap. A.B.U cuma pembawa fitnah. Semua yang Anwar Ibrahim cakap kena diterima bulat2 oleh pembang..gang... tapi dua2 akan menerima akibatnya.. Insyallah cepat & lambat sahaja balasannya. Yang cepatnya hati menjadi hitam & wajah hilang serinya kerana suka memfitnah..

liza91 berkata...

cm sengal jo..haha..but funny..

Tanpa Nama berkata...

Ada ramai lagi macam ABU. Cakap tanpa usul periksa. Apa la punya jenis manusia bodoh yang ada dalam pembanggang ni? Patut la standard dorang tahap longkang.

Tanpa Nama berkata...

ABU...
A- akibat
B- buta
U- umur
Itu sebab cakap x fikir dulu. X serupa org matang. Macam org ada sakit mental pun ada.

Tanpa Nama berkata...

ABU kan mmg longkang..pertubuhan tak bermotif.sekadar nk cari pengaruh & nk dipuji sebagai hero rakyat.puihh!

Tanpa Nama berkata...

PENCACAI PAKATAN KATA MAKSIAT LAHH APA LA BAGAI... TAPI KALAU ADA CERITA MAKSIAT KE GOSSIP KE ... KAUM DEPA NI YANG TENGOK DULU SEBAGAI CONTOH ATAS TU AHHH A.B.U ,, DIA YG KOMEN DULU ... MACAM ORG KELANTAN ..TEMPAT DEPA BERSIH DARI MAKSIAT KONON PADAHAL PERANGAI BUDAK KELANTAN SUMA KAKI JILAT... SAMPAI KAT KL BERAPA RAMAI AWEK KENA MAIN NGAN BUDAK KELANTAN. CITT ..AKU TETAP PANGKAH UMNO... BIARLA UMNGOK KE BODOH KE ... AKU TAK NAK MASUK AJARAN SESAT.. TAK CIUM SYURGA

Tanpa Nama berkata...

kesian bapak dan mak si Abu..Abu2 sungguh lah kau ni Abu

Tanpa Nama berkata...

A.B.U tu bermaksud Anon Berotak Udang..sebab tu komen2 dia menampakkan tahap kebodohan yang teramat sangat..kah kah kah

redz berkata...

abu aku rasa kau patut isap susu tetek mak kau lagi..sebab kau masih kebudakan2...jadi pergi mintak susu tetek mak kau tue..budak mentah..!!puih

Semerah Padi berkata...

ABU rotan jubuq SAM Ketot, mengadulah dia pada Al Juburi.

Jawab Al Juburi " aku pun Kena TIBAI, bukan sedap pedih..."

Catat Ulasan

Media Online

Share

MPP Online