BREAKING NEWS

Hasan Ali kena ejek di Parit Buntar..

Program roadshow saya di Parit Buntar di adakan di Pekan Batu 5, Jalan Baharu Parit Buntar. Kehadiran amat memuaskan - sekitar 5 ribu orang.

Ust Hafiz Nordin menjadi penceramah pertama. Agak sedih kerana ada di kalangan yang hadir yang saya percaya merupakan teman-teman PAS/PR telah cuba mengganggu ceramah beliau apabila Ust Hafiz mula menceritakan isu yang melibatkan Ketua Menteri Pulau Pinang.

Parit Buntar banyak meninggalkan kenangan buat saya. Disinilah saya memulakan karier politik saya sebagai ahli parlimen.

Namun agak menyedihkan apabila ada teman-teman akrab saya di Parit Buntar ini terpaksa mengenepikan semangat ukhuwwah Islamiyah hanya kerana saya bukan lagi ahli dan pimpinan PAS.

Saya masih berharap agar tali silaturrahim tidak akan terputus hanya kerana kita mempunyai pandangan yang mungkin agak berbeza.- fb Hassan Ali









p/s: Dulu PAS kata Hasan Ali tak bagi kesan pada Pakatan.. Tapi sekarang ni terbukti Hasan Ali dah berjaya buat penyokong PAS panas bontot.. Tahniah Hasan Ali !!!

3 ulasan :

  1. syukur le hasan ali dah tau belang sebenar geng2 nye dlm pakatan haram...tu dia...sanggup ketepikan semangat ukhuwah islamiah atas 1 sebab...hasan ali bukan lg ahli PAS

    BalasPadam
  2. Tegakkan lah hukum agama ,mari ramai ramai kita benteras gejala murtad.

    BalasPadam
  3. berulang kali aku cakap PAS BUKAN TEMPAT YANG SESUAI UNTUK MEREKA YANG BERAKAL DAN CERDIK, PAS HANYALAH HABITAT YANG AMAT SESUAI UNTUK DIHUNI OLEH SPESIS YANG TOLOL DAN SOMBONG,,,....DAN MANUSIA YANG MASIH SETIA DENGAN PAS ADALAH SPESIS SPESIS ITU.KEPADA AHLI PAS YANG MERASAKAN DIRINYA CERDIK DAN BERAKAL TOLONGLAH TINGGALKAN PERJUANGAN PAS YANG MAHA BODOH.TOLOL DAN SIA-SIA......yang ikhlas ABE MUD KAY BEE,

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online