BREAKING NEWS

Fauziah Gous bercinta dengan Farid Redzuan?


Gua ada dengar jugak pasal kisah artis cantik Fauziah Gous bercinta dengan sorang Datuk Seri..

Mulanya gua malas nak ambik pot sebab gua tak berapa minat dengan Faouziah Gous ni.., tapi bila ada sumber bagi tahu nama Datuk Seri tersebut pada gua, tertarik pula gua nak buat entry pasal percintaan dorang ni..

Then gua terbaca dalam satu portal hiburan yang mengatakan Fauziah Gous bukan setakat bercinta je beb, tetapi dah dilamar pun oleh VVIP tu.. Tahniah!!

So sekarang ni.., gua tunggu je pengesahan dari tuan empunya badan sendiri.. Benda baik, apa nak disorokkan ye tak?

Bagi gua, kalau betul Farid Redzuan yang jadi pilihan hati Fauziah Gous, itu memang patut beb.. Datuk tu pun dah lama menduda walaupun umur dia lebih kurang sebaya dengan gua...

Sekurang-kurangnya, ada jugak lah yang ambil berat tentang hal makan pakai Datuk tu dan anak-anak dia nanti...

Apapun, gua doakan yang terbaik buat Fauziah gous dan juga Datuk Seri Farid Redzuan.. Semoga ada jodoh hendaknya..


p/s: Nanti kenduri jangan lupa jemput gua ye Datuk Seri... Boleh buat ekslusif punya coverage... Hahahaha...

Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online