BREAKING NEWS

Bukti pompuan tu menyusahkan...


Gua nak kongsikan dengan korang satu video yang dikatakan bukti pompuan tu memang menyusahkan..

Tak rugi tengok video ni beb sebab di akhir cerita, korang akan tahu kenapa dikatakan pompuan tu menyusahkan..

Apapun.., betul ke pompuan tu menyusahkan?? Kalau tanya gua.., errrrr..., biarlah rahsia.. Boleh tak jawapan tu? Hahahahaha...





p/s: No man knows more about women than I do..., and I know nothing... 

7 ulasan :

  1. lelaki pn ad yg mnyusahkn

    BalasPadam
  2. Ppmpuan lg bnyk menyusahkan!!

    BalasPadam
  3. Pompuan lg bnyk menyusahkan!!

    BalasPadam
  4. dattebayoo..cuba bgtau sat ape yg ppuan lg mnyusahkan??

    BalasPadam
  5. dua2 pun menyusah kan,same aje..

    BalasPadam
  6. satu jari menunding kaum pompuan lagi 4 jari menunding kearah laki2...

    satu jari menunding kaum lelaki lagi 4 jari menunding kearah pompuan...

    renung2kan...

    pejuang hamas...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online