BREAKING NEWS

Sapa kata Ostad Azizan sakit? Itu semua fitnah Umnuuu....

Gua dimaklumkan.., Pesuruhjaya PAS Kedah merangkap MB negeri tu dah 3 hari berada di Hospital Sultan Bahiyah, Alor Star Kedah.

Menurut sumber.., Ostad Azizan dimasukkan ke wad sebab serangan sakit jantung selepas isu pergolakan di Kedah yang melibatkan dua exconya baru-baru ni..

Tapi kalau tengok laporan akhbar semalam, Setiausaha Akhbar Azizan, Mohd Helmi Khalid mendakwa Azizan pergi kesana hanya untuk mendapatkan rawatan mata susulan berikutan pembedahan katarak beberapa tahun yang lalu.

Tapi kalau sekadar nak buat pemeriksaan mata, takkan lah sampai 4 hari kena tahan di wad beb?

Nak bohong pun agak-agak lah yee.. Ingat rakyat bodoh ke apa?

Lagipun, kalau sekadar nak buat pemeriksaan mata, kenapa berpusu-pusu pemimpin PAS pergi melawat Azizan semalam termasuklah Salahuddin Ayub dan Hatta Ramli?

Jadi, betullah macam kata beberapa exco Kedah tu yang Azizan memang tak berkemampuan untuk memerintah sebab masalah kesihatan.

Perkara ni cuba disorok dari pengetahuan rakyat memandangkan PAS tak nampak calon yang sesuai bagi menggantikan Azizan di Kedah..

Ini lah masalahnya dalam PAS.. Kalau boleh, dorang nak pegang jawatan tu sampai mati. Dorang tak tahu semua jawatan tu hanya pinjaman semata-mata..

Tapi tak heranlah kann.., si tua di Kelantan tu pun tak sedar diri jugak walau nak ke jamban pun sampai kena papah.. Kalau dan Mursyidul kencing berdiri.., anak buah confirm kencing berlari... Hahahahaha

Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online