BREAKING NEWS

PANASS!! Siapa artis ni yang ditahan kerana melacur..?


Nampaknya, bukan dunia politik saja yang panas dengan kisah skandal seks dan khalwat pemimpin Pakatan.., rupanya dunia hiburan pun sama juga panasnya..

Kisah penangkapan seorang artis dan juga pelakon wanita popular ni memang mengejutkan.. Siapa sangka, dengan rupa dan imej yang baik, artis ni sanggup melacurkan diri..

Ini membuktikan kepada kita, wajah yang nampak baik dan pakaian yang nampak alim tu bukannya lesen untuk menjamin seseorang tu berperibadi baik..

Pepatah inggeris ada kata.., "dont judge the book by its cover".. Itulah yang terjadi sebenarnya...

Ok..., kisahnya macam ni.., di India, seorang pelakon muda filem Tamil berusia 22 tahun ditangkap bersama-sama dengan abang tirinya pada malam Sabtu lalu atas dakwaan melacurkan diri.

Caroline Mariyath, pelakon filem Tamil dan juga model popular dari Chennai, telah ditangkap di sebuah hotel lima bintang oleh pihak berkuasa.

Pihak polis mengesyaki bahawa bapa dan abang tirinya telah bertindak sebagai "bapa ayam" dan ejennya.

Bapa tirinya, Ranjeeth Mariyath Asan, yang merupakan seorang jurugambar model, didakwa telah membantu aktres itu mendapatkan pelanggan bersama-sama dengan M Rajkumar, abang tirinya yang bekerja berkhidmat sebagai pengurusnya.

Polis mendakwa aktres itu bertindak melacurkan dirinya kerana menghadapi masalah kewangan. Hal ini mungkin ada kaitan dengan kelewatan tayangan tiga buah filem lakonannya.

Selain berlakon, Mariyath pernah menjadi model untuk iklan syarikat berlian dan tekstil.

Menurut sumber media, Rajkumar memberitahu pihak polis bahawa ayahnya mengatur urus niaga dengan pelanggan, dan dia berbuat demikian sekali sekala.

Aktres itu dikatakan mengenakan bayaran sehingga Rs3 lak atau RM18 ribu untuk tempoh dua jam perkhidmatannya. Selain bayaran tersebut, pelanggan perlu membayar tiket penerbangan dan dua bilik hotel untuk diri dan ejennya.

Kes ini sedang dibicarakan di Mahkamah India dan telah menggemparkan seluruh masyarakat dan dunia hiburan tempatan - Agensi



Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online