Neelofa pakai skirt pendek sampai nampak seluar dalam..

Posted by MPP On Sabtu, 10 Mac 2012 22 comments
Artis sekarang ni semakin miskin beb.. Sebab tu lah pakaian dorang dah macam zaman batu.. Dah tak cukup ke kain di Butik terkenal di KL tu sampaikan artis kita ni tak mampu nak tutup badan?

Gua heran banget, selesa sangat ke kalau pakai skirt pendek sampai nampak seluar dalam tu beb? Tak rasa malu ke bila secara percuma tunjuk aset sendiri kat orang ramai?

Bagi gua, kalau dah cantik macam Neelofa ni, tak payah pakai skirt pendek macam tu pun dah ramai orang minat.. Pakai baju biasa pun Neelofa akan tetap menawan..

Mungkin Neelofa tu rasa dia akan nampak lagi cantik kalau pakai skirt pendek sampai nampak spender macam tu.. Mungkin penasihat fesyen dia yang suruh pakai pakaian tu.. Sapa tahu kann?

So.., korang jangan berdarah hidung pulak bila tengok gambar Neelofa yang seksi ni ye.. Inilah realiti artis sekarang di Malaysia..

Khas buat pihak-pihak berkenaan tu.., korang boleh tengok kalau suka.., tak perlu tengok kalau rasa alim.. Tak ada sesapa pun paksa beb.. Hahahahaha..





p/s: Nak gua maki ke puak-puak yg perasan best tu? Tak payahlah kot... Apa kelas layan budak hingusan yang baru nak tumbuh bulu macam tu... Hahahahaha...

22 comments:

YB Raz berkata...

bukan spender..tu boxer kekekeke

Tanpa Nama berkata...

spender ape kejadahnya...

Tanpa Nama berkata...

ABE CIK : ULAR MOK MUNG!!!!

Beauty princess berkata...

eeee

Tanpa Nama berkata...

neelofa ni sikit lagi kena rogol la ni..

Tanpa Nama berkata...

tu kalau kita kutuk nanti dia cakap jangan menilai seseoarang dari luaran ja..biasa la ayat2 yang selalu di gunapakai oleh golongan artis untuk menghalalkan apa yang mereka buat. bila rambut dah mula beruban pulak barulah nak start pakai tudung..pergi umrah masuk majalah.

Tanpa Nama berkata...

sape tau kot mak abah neelofa memang banggas gilas tengok anak dia pakai mcmni. kalau tak takkanlah
neelofa ni berterusan seksi sampai sekarang. mak bapak mana la tak bangga ooi anak dara sendiri yg cun melencun pakai seumpama celebrity huliwud!!

Tanpa Nama berkata...

Hanya neelofa je yang mampu menjawab segala komen anda tue..

Tanpa Nama berkata...

nak jaje bakat ke nak jaje spendo..

anugerah skrin tv99 berkata...

ok le tu anon 1:43 kalau dia nak jaja spendo..lepas2 nie boleh le neelofa jd model iklan seluar dlm "cap buaya" plak...hehehehe...

Tanpa Nama berkata...

Saya setuju

Tanpa Nama berkata...

misti menteri2 umno geram la... kau tegog la dia memang kawin datok2nya@kroni..melaleh air liur datok..mana nak curi duit rakyat,nak pinang dia.

Tanpa Nama berkata...

Allahuakhbar

Tanpa Nama berkata...

pantat mesti tembam....

Tanpa Nama berkata...

Naeelofa comel betih orrr..boleh tk sye
nk jilat satukali

Tanpa Nama berkata...

Mmg naeelofa da kne rogol da..videa blue da de dy da..baik brng..skt la

Tanpa Nama berkata...

99% artis wanita trrutama yg muda2 ni mmg sial...kaki maksiat...clubbing...minum arak merokok...dadah pn ada yg rembat...kalu pr perintah msia...buat garis panduan baru

Tanpa Nama berkata...

Huhuhu.........

Tanpa Nama berkata...

lantak dialah

Tanpa Nama berkata...

neeelofa awak kena pakai tudung kalau awak takut neraka kita sebagai manusia harus bersikap adil dan sopan plissssss neelofa allah maha mengatahui segala apa yang kita buat

Tanpa Nama berkata...

Sape stuju aku nk g pinang neelofa?

Tanpa Nama berkata...

Rasa nk kocak plak neelofa niem,

Catat Ulasan

Media Online

Share

MPP Online