BREAKING NEWS

Neelofa pakai skirt pendek sampai nampak seluar dalam..

Artis sekarang ni semakin miskin beb.. Sebab tu lah pakaian dorang dah macam zaman batu.. Dah tak cukup ke kain di Butik terkenal di KL tu sampaikan artis kita ni tak mampu nak tutup badan?

Gua heran banget, selesa sangat ke kalau pakai skirt pendek sampai nampak seluar dalam tu beb? Tak rasa malu ke bila secara percuma tunjuk aset sendiri kat orang ramai?

Bagi gua, kalau dah cantik macam Neelofa ni, tak payah pakai skirt pendek macam tu pun dah ramai orang minat.. Pakai baju biasa pun Neelofa akan tetap menawan..

Mungkin Neelofa tu rasa dia akan nampak lagi cantik kalau pakai skirt pendek sampai nampak spender macam tu.. Mungkin penasihat fesyen dia yang suruh pakai pakaian tu.. Sapa tahu kann?

So.., korang jangan berdarah hidung pulak bila tengok gambar Neelofa yang seksi ni ye.. Inilah realiti artis sekarang di Malaysia..

Khas buat pihak-pihak berkenaan tu.., korang boleh tengok kalau suka.., tak perlu tengok kalau rasa alim.. Tak ada sesapa pun paksa beb.. Hahahahaha..





p/s: Nak gua maki ke puak-puak yg perasan best tu? Tak payahlah kot... Apa kelas layan budak hingusan yang baru nak tumbuh bulu macam tu... Hahahahaha...

23 ulasan :

  1. bukan spender..tu boxer kekekeke

    BalasPadam
  2. spender ape kejadahnya...

    BalasPadam
  3. ABE CIK : ULAR MOK MUNG!!!!

    BalasPadam
  4. neelofa ni sikit lagi kena rogol la ni..

    BalasPadam
  5. tu kalau kita kutuk nanti dia cakap jangan menilai seseoarang dari luaran ja..biasa la ayat2 yang selalu di gunapakai oleh golongan artis untuk menghalalkan apa yang mereka buat. bila rambut dah mula beruban pulak barulah nak start pakai tudung..pergi umrah masuk majalah.

    BalasPadam
  6. sape tau kot mak abah neelofa memang banggas gilas tengok anak dia pakai mcmni. kalau tak takkanlah
    neelofa ni berterusan seksi sampai sekarang. mak bapak mana la tak bangga ooi anak dara sendiri yg cun melencun pakai seumpama celebrity huliwud!!

    BalasPadam
  7. Hanya neelofa je yang mampu menjawab segala komen anda tue..

    BalasPadam
  8. nak jaje bakat ke nak jaje spendo..

    BalasPadam
  9. anugerah skrin tv9923 Ogos 2012 9:20 PG

    ok le tu anon 1:43 kalau dia nak jaja spendo..lepas2 nie boleh le neelofa jd model iklan seluar dlm "cap buaya" plak...hehehehe...

    BalasPadam
  10. misti menteri2 umno geram la... kau tegog la dia memang kawin datok2nya@kroni..melaleh air liur datok..mana nak curi duit rakyat,nak pinang dia.

    BalasPadam
  11. pantat mesti tembam....

    BalasPadam
  12. Naeelofa comel betih orrr..boleh tk sye
    nk jilat satukali

    BalasPadam
  13. Mmg naeelofa da kne rogol da..videa blue da de dy da..baik brng..skt la

    BalasPadam
  14. 99% artis wanita trrutama yg muda2 ni mmg sial...kaki maksiat...clubbing...minum arak merokok...dadah pn ada yg rembat...kalu pr perintah msia...buat garis panduan baru

    BalasPadam
  15. Huhuhu.........

    BalasPadam
  16. neeelofa awak kena pakai tudung kalau awak takut neraka kita sebagai manusia harus bersikap adil dan sopan plissssss neelofa allah maha mengatahui segala apa yang kita buat

    BalasPadam
  17. Sape stuju aku nk g pinang neelofa?

    BalasPadam
  18. Rasa nk kocak plak neelofa niem,

    BalasPadam
  19. viddeo blue die

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online