BREAKING NEWS

Lelaki beristeri ditangkap khalwat di Kedah... Nak kaunseling jugak kot..?


Akibat mengikut teman lelakinya menyewa bilik di sebuah motel di Jalan Sultan Badlishah, Kedah, seorang pelajar perempuan sebuah institusi pengajian tinggi (IPT) di negeri ini berusia 22 tahun telah dicekup berkhalwat.

Pelajar dari Sungai Petani itu dan pasangannya yang sudah beristeri dan mempunyai seorang anak, ditahan jam 9 pagi ketika mereka tidur.

Ketua Penolong Pengarah Bahagian Penguat Kuasa Jabatan Agama Islam Kedah (Jaik), Syeikh Muhammad Suhaimi Salleh berkata, sepasukan lima anggota diketuai Jailani Abdul Talib ke motel berkenaan sejurus menerima maklumat.

Beliau berkata, sebaik membuat pemeriksaan di bilik pertama di tingkat atas motel berkenaan, seorang lelaki yang hanya bertuala membuka pintu selepas terkejut apabila pintu bilik diketuk berulang kali.

“Lelaki berusia 26 tahun itu membenarkan anggota penguat kuasa masuk ke dalam bilik untuk membuat pemeriksaan dan ada seorang wanita menutup badannya dengan selimut di atas katil.


p/s: Penyakit Badrulamin dah menular pulak di Kedah.. Ni mesti kes laki orang tu nak "kaunseling" siswi cara-cara untuk belajar dengan lebih efektif nih.. Hahahaha..

2 ulasan :

  1. mcm2...manusia kan..follow sini

    BalasPadam
  2. apa alasan depa ye? for sure akan keluar alasan yang pelik2..
    kena pukau, sedar2 dah ada dlm bilik baring dgn pompuan tu ke,
    merajuk kat isteri so mintak kaunseling dgn awek 22 tahun,
    study group kot? adik angkat mintak tunjuk ajar..exam dah dekat..

    kah kah kah

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online