BREAKING NEWS

Budak melayu bertudung berpelukan dalam kelas..

"Kerana malu itu perisai orang beriman.." Korang tentu pernah dengar senikata lagu tu yang dinyanyikan oleh satu pasangan duet melayu di radio atau Tv..

Sebenarnya, yang dimaksudkan dengan senikata lagu tu ialah, malu itu adalah perisai utama bagi kaum pompuan..

Kalau dah malu tak ada dalam kamus diri.., jadilah macam gambar-gambar ni.. Adik kita ni, walaupun masih bersekolah dan makan minum ditanggung oleh mak bapak.., tapi dah berani ghairah berpelukan dengan boifren..

Sapa salah? Jangan tanyalah sapa yang salah.., sebab semua nanti akan menyalahkan satu sama lain.. Yang paling gampang, mesti ada yang salahkan gua kononnya membuka aib orang lain..

Beb.., gua nak pesan satu je kepada adik-adik pompuan diluar sana.. Jadikanlah sifat malu tu sebagai benteng diri korang semua..

Tak guna makeup tebal 10 inci dan menggedik depan jantan macam kucing betina nak mengawan.. Kalau akhlak menawan.., keperibadian pulak anggun.., confirm akan ramai yang berkenan..

Tapi kalau perangai tak keruan dan pakaian tak cukup bahan.., bersedialah untuk "diaibkan" dalam blog gua ni.. Ada gua kesah? Memang gua kesah lah namanya tuuu... Hahahahaha...






Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online