Awek seksi tunjuk tuala wanita.. WTF!!

Posted by MPP On Selasa, 6 Mac 2012 3 comments

Apa pendapat korang, bila terpandang awek yang kononnya seksi pakai seluar lowered sampai nampakkan spender? Siap nampak lurah punggung lagi..

Mestilah korang rasa kurang senang kann.. Dan bagi jantan-jantan kabaret tu, mestilah suka punya sebab boleh tengok wayang free.. (bukan gua aaa..)

Tapi macam mana pulak kalau korang jumpa awek seksi yang pakai seluar cawat pendek sampai menunjukkan tuala wanita yang digunakan untuk menampung "kedatangan bulan.."?

Jumpa pulak di kedai makan masa tengah menjamu selera.., waduhhhhh..., geli bangettt!!

Bagi gua.., rasa nak tergelak pun ada.., geli pun ada.., kesian pun adaaa..., dan macam-macam ada lahhh... Rasa bernafsu je tak ada beb..

Pompuan tu pun satu.., kalau dah tahu datang bulan, pakailah kain atau skirt.. Apa kejadahnya pakai jeans cawat pendek macam tu beb..? Sengaja nak tunjuk jenama tuala wanita dia ke?

Asal niat nak seksi.., terus jadi penyeksaan kepada sesapa yang terpandang.. Memang luarbiasa!!

3 comments:

MegaBidaman berkata...

salam bro, mohon link blog saya bidaman.blogspot.com dalam blog anda

Tanpa Nama berkata...

hehe...

ketikketok berkata...

Heboh 'dragons' di tanah tinggi Cameron Highlands..lawat Gallery Magic Potions Taman Royal Lily Tanah Rata

Catat Ulasan

Media Online

Share

MPP Online