BREAKING NEWS

Awek seksi tunjuk tuala wanita.. WTF!!


Apa pendapat korang, bila terpandang awek yang kononnya seksi pakai seluar lowered sampai nampakkan spender? Siap nampak lurah punggung lagi..

Mestilah korang rasa kurang senang kann.. Dan bagi jantan-jantan kabaret tu, mestilah suka punya sebab boleh tengok wayang free.. (bukan gua aaa..)

Tapi macam mana pulak kalau korang jumpa awek seksi yang pakai seluar cawat pendek sampai menunjukkan tuala wanita yang digunakan untuk menampung "kedatangan bulan.."?

Jumpa pulak di kedai makan masa tengah menjamu selera.., waduhhhhh..., geli bangettt!!

Bagi gua.., rasa nak tergelak pun ada.., geli pun ada.., kesian pun adaaa..., dan macam-macam ada lahhh... Rasa bernafsu je tak ada beb..

Pompuan tu pun satu.., kalau dah tahu datang bulan, pakailah kain atau skirt.. Apa kejadahnya pakai jeans cawat pendek macam tu beb..? Sengaja nak tunjuk jenama tuala wanita dia ke?

Asal niat nak seksi.., terus jadi penyeksaan kepada sesapa yang terpandang.. Memang luarbiasa!!

3 ulasan :

  1. salam bro, mohon link blog saya bidaman.blogspot.com dalam blog anda

    BalasPadam
  2. Heboh 'dragons' di tanah tinggi Cameron Highlands..lawat Gallery Magic Potions Taman Royal Lily Tanah Rata

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online