BREAKING NEWS

Akibat keliru.., lubang bontot jadi mangsa...

Korang jangan fikir benda ni tipu beb.., ini adalah kejadian sebenar yang terjadi. Kejadian ini berlaku di Taman Safari Woburn.. England

Untuk pengetahuan bersama, burung unta mempunyai kebiasaan menyorokkan kepala dalam lubang tanah kalau dia rasa terancam..

Tapi malang menimpa kepada burung unta dalam gambar diatas tu.. Mungkin dia tersilap apabila menyangka lubang bontot badak sumbu tu sebagai lubang selamat untuk menyorok..

Kejadian yang tak disangka tu telah menyebabkan badak sumbu tersebut terkejut sehingga terangkat kakinya.

Kesian badak tu pasal diliwat secara tak sengaja oleh kepala burung unta.. Mesti dia diselubungi trauma selepas kejadian tu..

Nak buat macam mana kann.., burung unta tu bukan sengaja.. Dia cuma tersilap untuk bezakan antara lubang tanah dan juga lubang bontot..

Lainlah macam sorang pemimpin politik pembangkang tu.., memang sengaja je mencari kenikmatan di lubang yang 'penuh berliku' walaupun tahu benda tu haram disisi undang-undang dan agama..

1 ulasan :

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online