BREAKING NEWS

Video Oral Seks Shakira bakal disebarkan..


Siapa yang tak kenal dengan penyanyi latin yang cukup mahsyur dengan lagu 'Hips Dont Lie' dan juga 'Waka Waka Africa' ini..

Shakira merupakan penyanyi seksi yang mampu membuatkan sesiapa saja terpukau dengan nyanyiannya. Berasal dari Colombia, Shakira kini terkenal di seluruh dunia dengan imej irama latin.

Disebalik popularitinya, penyanyi yang kini berpasangan dengan pemain bolasepak Kelab Barcelona iaitu Gerard Pique itu sedang dilanda masalah.


Shakira kini diugut dengan satu rakaman video Oral Seks bersama Gerard. Individu yang membuat ugutan tersebut tak lain ialah pengawal peribadinya sendiri.

Seperti yang dilaporkan didalam laman caughtoffside.com, video tersebut bakal tersebar jika Shakira tidak menyerahkan sejumlah wang kepada pengugutnya.


p/s: Susah jugak jadi popular ni yee.. Nasib baiklah gua ni tak popular, kalau tak.., nak masuk tandas pun mesti susah..

Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online