BREAKING NEWS

Rahsia BESAR Nik Aziz akan didedahkan oleh Tok Pa sebelum PRU13.


Badan Perhubungan UMNO Kelantan akan mengeluarkan risalah yang menceritakan secara terperinci semua bantuan kewangan kerajaan pusat kepada Kelantan, bagi menangkis fitnah pembangkang kononnya UMNO menzalimi rakyat negeri ini.

Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Kelantan Datuk Seri Mustapa Mohamed berkata risalah tersebut akan diedarkan dua minggu lagi.

"Kita sudah rancang lama, saya bersama Timbalan Menteri Kewangan Datuk Dr Awang Adek Hussin, kita nak cerita keadaan sebenarnya supaya rakyat Kelantan tahu bantuan kewangan yang kerajaan pusat berikan kepada Kelantan," katanya.

Mustapa yang juga Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri, berkata umpamanya, dalam isu bekalan air bersih, kerajaan pusat banyak membantu kerajaan Kelantan dengan memberikan pinjaman tanpa faedah sebanyak RM600 juta dan sebanyak RM213 juta untuk menaiktaraf loji air di seluruh negeri ini.

Beliau berkata pihaknya juga akan menganjurkan lebih banyak majlis penerangan supaya rakyat mendapat penjelasan tepat berkaitan sesuatu isu yang diputarbelitkan pembangkang.


p/s: Habislah Pok Nik.., segala rahsia bantuan kewangan negeri akan dibongkarkan oleh Tok Pa tak lama lagi.. Dah lama PAS Kelantan sorok duit bantuan kerajaan pusat ni sebenarnya.., cuma rakyat negeri tu je tak tahu khususnya pengikut PAS Kelantan.. 

4 ulasan :

  1. Diorang sorok kat bantal mana agaknya?

    BalasPadam
  2. kalau bab bagi duit nie musibat-musibat PAs yang paling kedepan...dalam haram sana-haram sini,haram jadah-haram jadah inilah yang tersengeh-sengeh beratur ambil duit,dasar muka tembok

    BalasPadam
  3. Sorok kat dalam spender gaknya anon 12:23, Kalau bantal boleh kantoi..

    BalasPadam
  4. betol2. ble org bgi bntuan bkan nk time kasih. ni tak, ktuk2 krjaan kaw2 pstu sek kito sek kito. bodoh

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online