BREAKING NEWS

Playboy rancang buka kelab tarian bogel di angkasa.. Gila betul!!


Selepas Jepun buat idea gila nak bina lif dari bumi ke angkasa, majalah porno popular Playboy pulak merancang nak bina satu kelab tarian bogel yang berpengkalan di angkasa lepas.. (sumber)

Gua rasa, mungkin Playboy akan buat kolobrasi dengan negara Jepun untuk realisasikan impian dorang tu.. Sebab, kalau nak pergi angkasa, cuma perlu naik lif yang Jepun buat.., then boleh terus sampai ke kelab tarian bogel Playboy..


Tapi tanpa disedari.., sebenarnya dorang semua ni telah meniru idea dari Malaysia beb.. Kalau korang ingat lagi, yang jadi pelopor utama laluan mudah ke 'atas' sana tu adalah parti PAS..

Dan gua cukup yakin.., inilah 'syurga' yang selama ni Nik Aziz janjikan kepada setiap ahli parti berkenaan..


Pangkah PAS dapat 'syurga'.. Nak pergi ke 'syurga'.., kena naik lif... Mungkin 'syurga' yang dimaksudkan oleh Pok Nik tu adalah Kelab Tarian Bogel yang bakal Playboy wujudkan tu...

Memang hebat sungguh ilmu mantik Pok Nik tu kannn... Hahahahaha....


2 ulasan :

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online