BREAKING NEWS

HOT!! Artis baru "tunjuk puting payudara" masa pelancaran filem...?


Gua terbaca dalam satu blog hiburan mengenai sorang artis baru yang 'menunjukkan nipplenya' ketika satu majlis pelancaran filem..

Ketika Malam pratonton filem Adnan Sempit 2, pelakon baru ni dikatakan telah berpakaian seakan-akan menampakkan 'nipplenya' kalau dilihat seimbas lalu..

Oleh yang demikian.., gua pun "terpaksalah" memfokuskan semua perhatian dibahagian terbabit bagi mencari "kebenaran".. Niat gua baik tauuu....

Apa yang gua nampak, 'nipple' yang dikatakan tu cumalah lipatan kain di pakaian pelakon baru tersebut.. Dan rekaan baju yang dipakai tu menampakkan seolah-olah "nipple" dia timbul..


Bagi gua.., inilah akibatnya kalau tak pandai memilih pakaian.. Sepatutnya, artis baru tu memilih pakaian yang tak mengundang sebarang spekulasi..

Jangan main hentam je pakai baju yang boleh menimbulkan spekulasi.. Maklumlah.., dalam dunia hiburan sekarang ni macam-macam gossip yang boleh timbul kalau tak berhati-hati..

So.., moral of the story ialah.., jangan pakai pakaian yang mampu timbulkan fitnah. Banyak lagi pakaian yang boleh menutup aurat ada di negara ni..

9 ulasan :

  1. http://bsyokonline.blogspot.com/ terdapat Cannel online ASTRO ARENA ,ASTRO CERIA, ASTRO OASIS ,ASTRO PRIMA ,ASTRO RIA ,AXN ,DOCUMENTARY TV ,E-KOREA ,FOX MOVIE, HBO ,MALAYSIA YOUTH Tv .NTV 7, RTM TV 1 ,RTM TV2 ,TV 3 ,TV 8, TV 9.and radio online

    BalasPadam
  2. jgn stress sgt politik nie..
    jom gelak ketawa di...

    http://stresssik.blogspot.com/

    BalasPadam
  3. alaa xyah pakai papepun boleh..badrul amin dah buktikan..anwarpun kata ok..nik aziz lagi rileks..siap cakap aku peduli apa.

    BalasPadam
  4. Blh tahan besar span dia ek

    BalasPadam
  5. bukan nip la tu ..

    BalasPadam
  6. terbaik....

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online