BREAKING NEWS

GRO yang mengghairahkan di Cybercafe..


Dulu, kita tahu hanya di Pub dan Kelab malam saja ada GRO.. Lepas tu, muncul pulak GRO di pusat-pusat karaoke.. Tapi zaman makin maju dan dunia makin berubah..

Sekarang ni.., korang jangan terkejut kalau di Cybercafe pun ada sediakan GRO yang berpakaian seksi serta mengghairahkan..

Di negara China, semakin banyak Cybercafe yang sediakan pelayan pelanggan atau GRO yang berpakaian seksi bagi menarik lebih ramai pengunjung..

GRO terbabit bukan sahaja berpakaian seksi.., tetapi dorang juga bijak mengendalikan komputer dan menjadi peneman pelanggan ketika melayari internet..

So.., pelanggan tak lagi kesunyian ketika berada didepan komputer dan juga melayari ruang siber..

Macam-macam ye cara dorang nak tarik pelanggan.. Gua harap, jangan lah perkara-perkara macam ni wujud di Malaysia.. Gejala sosial yang ada pun dah tak tertanggung, ni kan pulak nak tambah yang baru..




Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online