BREAKING NEWS

Gambar Anwar naik motor ke ceramah.. Sebijik macam bangla...


Sekatan polis yang cuba menghalang orang ramai ke Markas PAS di sini, Pahang malam semalam tadi, tidak menghalang Anwar Ibrahim untuk ke tempat ceramah.

Penuh kesungguhan, Ketua Umum KEADILAN itu meredah kesesakan lalu lintas dengan menaiki motosikal sejauh tiga kilometer untuk tiba di lokasi ceramah di Kampung Mengkasar.

Mengikut jurugambar Keadilan Daily, Yuisriah Yusuf, Anwar membonceng motosikal seorang lelaki yang dalam perjalanan untuk mengikuti ceramah berkenaan.

“Ia menyebabkan ceramah bermula lewat. Anehnya, sebaik Anwar tiba, polis menghenti sekatan,” katanya, menambah Ahli Parlimen Kuala Selangor, Dr Dzulkefly Ahmad yang turut menaiki motosikal atas sebab sama.

Sekatan polis dibuat berhampiran lokasi ceramah hingga menyebabkan kesesakan lalu lintas sejauh kira-kira lima kilometer. Kesesakan itu dikatakan berlarutan lebih sejam.

Mengikut Yuisriah, polis juga cuba menghentikan ceramah Anwar atas alasan melebihi waktu sedangkan Ketua Pembangkang itu lambat tiba di lokasi berikutan kesesakan akitan sekatan polis tetapi diteruskan selepas rundingan dibuat.


p/s: Lawak betul gua tengok aksi Anwar naik motor tu.. Kalau orang tak kenal.., mesti dorang ingat bangla karpet yang bonceng motor tu... Hahahahaha...

6 ulasan :

  1. Tak takut ke mamat yang bawa motor tu...nuar kat belakang..ke mamattu pakai cawat besi???

    keh keh keh..

    BalasPadam
  2. Cakap baik skit la..inilah dikatakan pemimpin berjiwa rakyat..bukan mcm pemimpin lain..

    BalasPadam
  3. menari boleh, naik motor boleh. syukur, dah tak sakit pinggang dan tulang belakang. rajin2lah menari dan naik motor noooo...

    lagi cantik kalau dapat tunjuk gambar masa buat umrah baru2 ni...

    slogan anwar - apa-apa pun boleh.

    BalasPadam
  4. pemimpin jiwa rakyat konon .. puii ! pejubur tegar ada laa c ANUGAYWAR ne .. kah kah

    BalasPadam
  5. alahai...propa betol pakcik gay ni smpai naik motor nak ceramah yer..wakakkakakakka..
    hipokrit gila!! nk kemaruk nk jd PM smpai naik motor la..jalan kaki bagai..nk tunjuk konon jiwa rakyat la 2.. perghh..pndai la berlakon yer ko anwar..

    BalasPadam
  6. sape la bengong gtau anuawaaar tu pemimpin jiwa rakyat??pemimpin jubor rakyat ade la koh3

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online