BREAKING NEWS

Coca-cola ada ALKOHOL..? Biar betul beb...


Walaupun Coca-cola ni tergolong dalam kategori minuman yang gua tak suka.., tapi pernahlah jugak gua minum.. Bohonglah kalau cakap tak pernah rasa kann..

Selama ni, gua tak pernah tahu pun apa kandungan yang ada dalam minuman ringan nih.. Then bila gua ternampak satu gambar didalam fesbuk berkenaan kandungan sebenar Coke tu, memang gua terkejut beb..

Tak sangka pulak yee.., formula rahsia yang disorok selama 125 tahun minuman Coke ni adalah alkohol..


Lepas ni gua akan hindarkan minum Coke ni.. Takkan mati kalau tak minum air tu beb.. Banyak lagi minuman yang ada di Malaysia untuk diminum selain Coke..

So.., kita tunggu je lah pihak JAKIM keluarkan kenyataan rasmi pasal isu terbaru ni.. Untuk maklumat lanjut, korang boleh BACA DISINI..

3 ulasan :

  1. Patut lah gua pening lepas balun coke bebaru ni.. keh keh keh


    Aryan Brotherhood

    BalasPadam
  2. pergh!! suka la ustaz azhar idrus yg label coke ni haram!!

    BalasPadam
  3. fuyooooo patut sedap..lepas ni gua nak beli banyak2 ler kekekekeke

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online