BREAKING NEWS

Artis SEKSI hilangkan tekanan di Kelab Malam.. Hebat!!!


Woha!! Tak tahu pulak gua yang Kelab Malam tu mampu menghilangkan tekanan selepas penat berkerja.. Yang gua tahu, tidur je mampu untuk hilangkan stress..

Tapi petua yang diberi oleh artis melayu kita ni harus diberi perhatian.. Dia kata, berkunjung ke Kelab Malam dan menari terkedek-kedek macam orang kena sawan tu boleh menghilangkan stress..

Hebat beb!! Ini merupakan penemuan baru oleh Artis Malaysia.. Patut disebarkan penemuan ni ke seluruh dunia beb..


Nampaknya lepas ni gua pun kena berjinak-jinak pergi ke Kelab Malam lah.. Sebelum ni, gua memang cukup tak berkenan dengan Kelab Malam, karaoke atau Pub sebab bising banget..

Gua lebih senang hilangkan stress dengan bersukan ataupun tidur mati kat bilik sambil dengar lagu.. Tapi bila artis melayu kita ni sendiri akui Kelab Malam boleh hilangkan stress, gua pun nak try lah..

Cuma masalahnya.., gua ni tak reti menari.., apatah lagi gua nak buat tarian tiang yang popular tu.. Kena ambik kursus menari kat Maya Karin ni nampaknya.. Hahahaha..

So.., sapa nak ikut gua hilangkan stress di Kelab Malam? Sila angkat tangan!!

Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online