BREAKING NEWS

TERKINI !!! Bukti Umno/BN sponsor PELACURAN di KL.. [VIDEO]


Timbalan Ketua Penerangan PAS Terengganu, Azman Shapawi Abdul Rani mendakwa Kerajaan Barisan Nasional selama ni sponsor kegiatan pelacuran di sekitar kawasan Kuala Lumpur..

Ostad PAS ni juga mengaku telah mengadakan pertemuan dengan Pengerusi Persatuan Pelacur di Kuala Lumpur bersama-sama dengan Ketua Pemuda PAS Pusat, Nasrudin Tantawi..

Kata dia, pelacur-pelacur semua sokong PAS dan tak suka BN. Pengerusi Pelacur tu kata dorang semua tunggu masa je nak tumbangkan BN dalam PRU13 nanti..

Pelik bin ajaib beb.. Memula kata BN sponsor semua pelacur.., lepas tu kata pelacur tak suka BN pulak.. Si celaka ni nak menipu sapa sebenarnya?

Bagi gua, berat tuduhan yang dia lemparkan tu beb.. Kerajaan BN sponsor pelacuran? Buktinya mana bai? Cakap kosong je tak gunalahhh....

So.., gua harap pihak kerajaan saman je mangkuk ayun berketayap dari PAS tu.. Asyik buat fitnah je kerjanya beb..

Hishamuddin jangan dok nganga saja lepas gua dedahkan video ni.. Tolong ambik tindakan kalau tak mau dilabelkan pengecut..

Inilah PAS..., sebab tu lah gua selalu kata.., Allah tak redha dengan puak-puak PAS tu semua... Bagi PAS, menipu tu dah jadi satu ibadah.. Pasal tu lah selamba badak je dorang menipu dalam ceramah..

Korang tak percaya apa yang gua cerita nih? Jom kita layan video ceramah manusia tolol dari Terengganu tu...

6 ulasan :

  1. fuyooooo pelacurpun ada persatuan...mesti orang tua ketayap putih ni sebenarnya pengerusi kelab pelacur tu..sebab tu dia je yang tahu placur ni ada persatuan hahahaha..

    BalasPadam
  2. KAN PUAK2 PAS SENDIRI KATA, UDUH TANPA BUKTI ITU FITNAH..

    JADI, CAMNE NIH? ORANG PAS SENDIRI TUDUH TANPA BUKTI? NAK BUAT APA DENGAN DIA NIH? HUDUD?

    BalasPadam
  3. kalau persatuan pelacur sokong PAS, ini bermakna kegiatan (salah tu, industri) pelacuran terutama di selangor kini di sponsor oleh PAS. Lagi hebat. buang aje serban dan jubah tu

    BalasPadam
  4. kalau di kuala lumpur BN jadi sponsor, bagaimana pula di Kota Bharu di mana sarang pelacur terletak tak jauh dari pejabat Pok Nick Hajis.. tentu PAS yang jadi sponsor.

    BalasPadam
  5. Kalau pelacur di KL dikatakan BN jadi sponsor, bagaimana pula sarang pelacuran di KB yg terletak tak jauh dari Pejabat Pok Nick Hajis.... siapa pula yang jadi bapak ayam..... mungkin PAS pula

    BalasPadam
  6. LGBT PUN DAH SOKONG PAS HEHEHE..

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online