BREAKING NEWS

TERKINI !!! Blogger FITNAH Musa Hasan telah ditangkap.. Padan Muka!!!


Gua dapat berita yang sohih lagi asli, seorang Blogger Pro-Pakatan Rakyat telah ditahan oleh pihak SKMM bersama pihak polis semalam.

Penahanan tersebut berikutan isu fitnah blogger tersebut yang telah menuduh Bekas Ketua Polis negara berkahwin lain dengan seorang artis..

Blogger tersebut telah menggunakan sekeping gambar perkahwinan mewah artis tersebut untuk memfitnah Musa Hasan didalam blognya.

Blogger yang dikenali sebagai Faethal, pengendali blog Pulakdah.blogspot telah dibawa ke Balai Polis Sg Rambai untuk membantu siasatan..

Manakala barangan milik Faethal seperti laptop, handphone dan modem semuanya dirampas dan semua akses kepada barangan tersebut sedang cuba diperolehi bagi memudahkan siasatan.

2 ulasan :

  1. Salam MPP,

    Gua hampir lemah jantung bila gua baca citer ni ari tu......siap gugle 1 mlm nak berita sahih...tup tup ada 1 blog ckp ni citer karut...fuuhhhhh gua nyer lega x buley nak citer ar...gua minat giler dgn dia :)perasan sendirii....

    BalasPadam
  2. padan muka ko dah tak dak cerita lain ke nak fitnah orang je. kalau ko nak fitnah pun agak2 le tengok orang sikit. bangang dan bodosssss le ko...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online