BREAKING NEWS

Tarian Ghairah.., artis cun buat penafian.


Beberapa hari yang lalu dunia media hiburan telah kecoh dengan khabar yang mengatakan pelakon Tasha Shilla yang kononnya berkelakuan tidak sopan dan menari ghairah di sebuah kelab malam.

Peristiwa tu berlaku ketika dia menyambut harijadinya yang ke-25 pada 25 Januari yang lalu.

Berikutan dengan khabar itu, Tasha telah memberi maklum balas mengenai insiden tersebut dan menyatakan memang dia ada pergi ke kelab tersebut.

Tetapi dia tidak sama sekali melakukan sebarang Tarian Ghairah atau tarian seksi. Berikut adalah penjelasan Tasha di facebook miliknya:



p/s: Kalau tak buat tu baguslahhh.. Tapi musykil jugak.., kalau tak ada angin takkan pokok bergoyang beb.. Mungkin ada monyet atas pokok tu kot agaknya yee...

3 ulasan :

  1. tak payah pergi ke kelab malam, ianya lubuk maksiat. paling kurang pun ianya adalah tempat timbulnya fitnah walaupun anda sekadar minum air sejuk dan melihat monyet melompat.

    BalasPadam
  2. mencegah lebih baik dari mengubati. kalau nak raikan birthday nape mesti ke kelab malam. itu memang lubuk segala maksiat. kalau diri sendiri tak buat orang lain buat kita bersubahat. apa kah salahnya andai buat kat umah je. buat doa selamat tak boleh ke. tak class ye. yang penting panjatkan rasa syukur pada Pencipta yang mengizinkan diri untuk bernafas lagi. hidup sampai jejak umo 25 tahun lama dah tu. ada yang baru lahir dah pergi. bersyukur lah. lain kali beringat.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online