BREAKING NEWS

Roslin Hashim kawin lagi.., kali ketiga beb.


Korang ingat tak lagi pasal bekas pemain badminton no 1 dunia, Roslin Hashim yang menggemparkan negara selepas menceraikan isterinya biarpun baru 12 hari berkahwin?

Gua terbaca berita yang Roslin dah kawin lain biarpun kes mahkamah antara dia dan bekas isterinya masih berjalan di Mahkamah Tinggi Syariah.

“Ya, saya sudah kahwin baru...akhir tahun lalu,” demikian secara ringkas pengakuan bekas pemain badminton negara, Muhammad Roslin Hashim.

Selepas sekian lama ‘mengunci mulut’, Roslin ketika ditemui wartawan, semalam akhirnya akur dengan pertanyaan dan mengesahkan sudah berkahwin kali ketiga dengan seorang wanita yang enggan didedahkan identitinya.

“Saya tak boleh cakap siapa isteri saya demi menghormati keluarga orang rumah (isteri) saya,” kata Roslin.

Wohaa.. Nak main rahsia-rahsia pulak ye Roslin tu.. Benda yang elok buat apa nak disorokkan ye tak? Ni perkara 'mendirikan masjid'.., bukannya benda salah untuk disorokkan..

Tapi apapun kita kena hormatlah privasi dia.. Kalau dia taknak isteri ketiganya tu didedahkan kepada umum, apa nak buat.. Tapi gua rasa, lambat laun nanti orang tahu jugak..


Roslin berharap perkahwinannya kali ini adalah yang terakhir. Pengakuan itu sekali gus melenyapkan teka-teki dan spekulasi berita perkahwinannya yang tersebar luas sejak kebelakangan ini.

Dia berkata demikian selepas selesai prosiding perbicaraan secara tertutup kes tuntutan ganti rugi perkahwinan sebanyak RM53,460 yang dikemukakannya terhadap bekas isteri daripada perkahwinan pertama, Faizah Mohamad, 34, di Mahkamah Tinggi Syariah, semalam.

Sebelum ni, Roslin telah menceraikan Faizah pada 12 Mei 2009 lalu hanya selepas 12 hari mereka melangsungkan perkahwinan.

So.., kali ketiga ni diharapkan akan kekal lama lah yee.. Perkahwinan ni adalah two way comunication.., bukannya free highway yang tak boleh U-Turn.. Hehehehe...

Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online