BREAKING NEWS

Rita Rudaini dapat SURAT CERAI dari Zafuan???


Gua terbaca pasal kisah Rita Rudaini yang berantakan rumahtangganya dengan pemain skuad bolasepak negara Zafuan Abd Razak..

Yang terbaru, dikhabarkan Rita terkejut apabila menerima sepucuk surat daripada suaminya, yang dikatakan telah membuat tuntutan “tidak masuk akal”.

Rita berkata, dia menerima surat yang dikirimkan oleh peguam Aidil itu daripada pengawal keselamatan di kediamannya di Damansara di sini pagi Khamis (pagi ini) ketika hendak keluar rumah untuk menjalani penggambaran sebuah telefilem terbitan Grand Brilliance Sdn. Bhd.

“Saya terkejut membaca isi kandungan surat tersebut selepas diberikan oleh pengawal keselamatan rumah saya. Aidil membuat tuntutan yang tidak masuk akal langsung.”

Gua yakin korang semua mesti terfikir apakah isi surat tu kan? Tapi artis tu tak pulak nak cerita.. Saja nak buat suspen kot?

Mengenai isi kandungan surat berkenaan, Rita memberitahu dia tidak boleh memaklumkan kepada umum kerana diminta oleh peguamnya yang mahu meneliti surat itu terlebih dahulu.

Kata Rita, peguamnya sedang memikirkan bentuk tindakan yang hendak diambil sebelum satu kenyataan boleh dibuat Rita kepada pihak media.


Inilah susahnya jadi artis.. Tak kiralah lawa atau hensem macam mana sekalipun, selalu sangat kita dengar dorang ada masalah..

Sebab tu lah gua selalu beringat.., yang cantik tu bukan semestinya membahagiakan.. Kadang-kadang, yang sedang-sedang saja tu lagi nyaman layanannya..

Nasib baik gua bukan artis.., tapi tak tahulah kan kalau gua dapat jodoh artis jugak nanti.. Jodoh jangan ditolak beb.. Saman jangan dicari.. Tak gitu? Hahahahaha..

1 ulasan :

  1. Pasal tu homo cun ni tak suka kawin.Membontot je tak payah bercerai.Tak suka satu bontot,cari bontot lain.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online