BREAKING NEWS

PANAS !!!! Artis cun ni disahkan LESBIAN?


Seorang wartawan hiburan Berita Minggu telah mendedahkan hubungan intim seorang artis cun ni dengan seorang pengkid.

Lebih panas lagi, artis tersebut dikatakan seorang lesbian dan menyimpan 'dildo' dirumah.. Dahsyat ni beb..

Gosip ini telah di *BUMP* (Bring Up My Post) oleh siapa lagi kalau bukan wartawan ngetot Zubir. Sejak gosip gambar Ajai berpeluk dengan gadis diterima ramai, Zubir cuba menghangatkan lagi gosip lama Ika Nabila berkawan dengan pengkid.

Kali ini dengan lebih sinis dan tanpa selindung, Ika Nabila disebut lagi dengan gosip bercinta dengan pengkid dan menyimpan dildo di rumah.

Baru-baru ini, Zubir menerima beberapa email gambar mesra Ika bersama pengkid bernama Adlin itu di fahamkan gambar tersebut di rakam ketika mereka sedang berhibur di sebuah kelab malam.

Malah, gosip kian panas apabila kru produksi menyampaikan bahawa Ika tanpa segan silu mengajak seorang aktres comel untuk mengadakan hubungan seks terlarang bersamanya yang katanya lebih menyeronokkan.

Kalau Zubir tipu mengenai gosip ini, maka tipulah kami kepada uols. By the way Zubir, Ika Nabila dari Akademi Fantasia musim ke-6 bukan ke-8 seperti yang dinyatakannya dalam akhbar. - MediaMalaya

Kalau betullah cerita tu, maka tercapailah hasrat Ambiga didalam tuntutan Seksualiti Merdeka..

Bagi korang yang tak tahu apa kebenda Seksualiti Merdeka tu, meh sini gua nak bagitau... Seksualiti Merdeka yang diterajui oleh Ambiga tu memperjuangkan....,

1.Mengetengahkan hak golongan HOMOSEKSUAL agar boleh diterima dalam kalangan masyarakat negara sebagai suatu kebebasan dan hak peribadi.

2.Menyokong dan memperkasa (empower) golongan lesbian, gay, bisexual and transgender (LGBT) kerana mereka mendakwa Malaysia mengamalkan diskriminasi ke atas golongan tersebut.

Jelas sekali bahawa Seksualiti Merdeka tu adalah untuk menuntut masyarakat menerima golongan terbabit melakukan seks luar tabii sebagai hak peribadi atau kebebasan peribadi.

So.., Ambiga sokong seksualiti Merdeka + Ambiga sokong Pakatan + Pakatan sokong Ambiga = Pakatan sokong Seksualiti Merdeka.. Tahniah buat seluruh pencacai Pakatan!!! Hahahaha...


5 ulasan :

  1. apalah kaitannya ambiga dgn pakatan rakyat..bukalah pintu hati awak utk berfikir.. Ni saya nk tanya apasal awak membisu bila umno tu tido sebantal dgn APCO laknatullah tu..

    BalasPadam
  2. 11:29.., lu tanya gua apa kaitannya Ambiga dengan Pakatan? Lu ni buat-buat bodoh ke atau memang lu sejak azali lagi tolol? Hahahahahahaha....

    BalasPadam
  3. 11.29 nak bagi tau kat hang yg ambiga tu adalah jaguh pujaan PR. Penganjur Bersih yg turut disokong oleh Anwar dan Mat Sabu yg sama2 menyertai nya, patut lah depa sokong sangat, rupa2 nya mangkok hayun ambiga tu memperjuanhkan sek bebas, jantan dgn jantan, betina dgn betina, tak kira lah bini orang dgn laki orang pun boleh, semua boleh

    BalasPadam
  4. MPP

    Tak sangka sebenarnya memang ujud ZOMBI . Anon 25 Jan 11:25 mengesahkan nya.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online