BREAKING NEWS

Nora Danish ada skandal dengan Mahasiswa?


Sapa tak kenal dengan pelakon cun ni beb.. Walaupun berstatus janda, Nora Danish tetap 'menjadi igauan' lelaki-lelaki dalam Malaysia..

Gua tak termasuk dalam senarai lelaki yang 'gilakan' Nora Danish sebab gua dah ada Maya Karin.. Lagi anggun dari Nora Danish beb.. Hehehehe..

Baru-baru ni, ada satu gossip panas yang mengatakan Nora Danish ada menjalinkan hubungan rapat dengan seorang mahasiswa.. Woha!!

Apa yang pasti, pakwe Nora Danish tu bukanlah Adam Adli yang tiga suku tu sebab dia dah digantung dari pengajian.. So Adam Adli tak layak digelar mahasiswa..

Tetapi, melalui satu temubual dengan wartawan hiburan Mstar, Nora Danish menafikan semua gossip-gossip liar tersebut..


Nora Danish menolak dakwaan kononnya dia sedang hangat bercinta dengan seorang penuntut kolej swasta, IPTS yang jauh lebih muda darinya.

Nora berkata, tuduhan itu adalah tidak benar sama sekali dan dia memberitahu tidak pernah mengenali mana-mana lelaki yang masih menuntut di kolej.

"Saya langsung tidak tahu menahu mengenai lelaki yang dimaksudkan kerana tidak pernah kenal mana-mana penuntut kolej apatah lagi untuk bercinta," kata Nora.

So.., dengan penafian dari tuan empunya badan..,  ada can lagilah kepada sesapa yang berminat pada Nora Danish tu.. Good Luck!

3 ulasan :

  1. hahaha baik lu cuba ngorat nora ni MPP. kalau maya karin tolak cinta lu, taklah merana sangat! kahkahkah

    BalasPadam
  2. Nora Danish? Not my taste lah Kjee.. Kalau Maya taknak, gua jadi bujang lapok lahh... Hahahaha...

    BalasPadam
  3. bekas janda gua ni bro.. keh keh keh..

    Aryan Brotherhood

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online