BREAKING NEWS

Ketua Polis Perak tak matang dan berfikiran sempit - Naib Presiden PAS.


Kalau dah naib presiden PAS pun dah macam ni punya mentaliti, korang cuba bayangkan macam mana bengapnya ahli-ahli parti tu semua..

Polis jalankan tugas bukan sekadar suka-suka. Polis tangkap orang bukan main hentam je beb.. Semuanya berdasarkan fakta dan juga siasatan.

Kalau main sembrono je, alamat berlambaklah orang tak bersalah duduk dalam lokap diatas kesalahan yang dorang tak buat.

Itupun Salahuddin Ayub kata Ketua Polis Perak ni tak mampu berfikir dengan rasional? Salahuddin nasihatkan Ketua Polis Perak supaya dapatkan rawatan?

Naib Presiden PAS tu maksudkan Ketua Polis Perak sakit mental ke? Kalau ikut ayat, macam tu lah maksud Salahuddin..

Naib Presiden PAS tu yang sakit otak gamaknya...

Naib Presiden PAS, Salahuddin Ayub menyifatkan kenyataan yang dikeluarkan oleh Ketua Polis Perak, Timbalan Komisioner Datuk Mohd Shukri Dahlan yang memberitahu bahawa kecederaan mahasiswa sewaktu Himpunan Menuntut Kebebasan Berakademik (Bebas) disebabkan oleh dirinya sendiri adalah tidak rasional.

Beliau yang dihubungi memberitahu sepatutnya Shukri perlu bersikap matang, bukannya berfikiran sempit, yang mana memang wujud keganasan dilakukan oleh pihak polis.

"Saya rasakan sebagai Ketua Polis Perak, beliau sepatutnya bersikap matang dan berfikiran rasional sebelum mengeluarkan kenyataan sedemikian.

"Memang jelas wujud keganasan yang dilakukan oleh pihak polis, malah ia disahkan dengan kenyataan oleh mahasiswa terhadap apa yang berlaku," jelasnya yang juga Ahli Parlimen Kubang Kerian.

Tambahnya lagi, jika Shukri tidak dapat berfikir secara rasional dalam membuat keputusan, maka beliau sepatutnya diberi rawatan khusus.

"Saya rasakan beliau harus diberikan rawatan khusus jika cara pemikiran sedemikian.

"Kita tidak mahu pihak berkuasa khususnya polis melepaskan kesalahan mereka dengan meletak kepada orang lain.

4 ulasan :

  1. Kepala bapa kau lah salahuddin. Kalau kau rasa masa itu sesuai untuk mereka berdemo kau yang patut pergi buat mental check up. Apa polis tak ada hak untuk rehat bersama keluarga? LU PIKR LAH BETUL2. Kalau aku jadi polis pun aku belasah mereka2 yang provoke aku.

    BalasPadam
  2. Kepala But** hang la pudin mulut babi..
    Mcm la hg matang sangat..
    Membalun puki haram hg matang la..
    Dasar manusia sial..

    BalasPadam
  3. apa punya politician la puak2 pas ni..

    ko fikir rehat dan senang korang je? anggota2 polis tu takde keluarga? tak nak rehat?

    bangang!

    BalasPadam
  4. SEMUA YANG BAIK, SEMUA YANG ELOK DAN SEMUA YANG CERDIK ITU ADALAH HAK MUTLAK PAS.....BEGITU JUGA DENGAN SI SUDIN AYOB NI DIA BIJAK DIA CERDIK...DIA YANG BETUL DAN ORANG LAIN SEMUANYA SALAH DAN BODOH....PADA AKU SUDIN NI TAK CERDIK MANA...DIA CUMA PANDAI MENGATA ORANG SAHAJA TETAPI GAGAL UNTUK CERMIN DIRI SENDIRI.....DIA TAK SEDAR KE YANG PAS KINI DAH JADI PARTI KAIN BURUK......DIGUNA OLEH CINA (DAP) UNTUK LAP JUBOR DIA ORANG...SERBAN NABI PAS SERTA PARA AMBIA TOLOL PAS DAH LAMA DIJADIKAN KAIN LAP NAJIS DAP..TETAPI BINATANG DALAM PAS TAK RETI DAN TAK SEDAR DIRI....ORANG MELAYU SEMAKIN HARI SEMAKIN RAMAI YANG MENOLAK PERJUANGAN BODOH DAN TOLOL PAS YANG TINGGAL DALAM PAS CUMA MANUSIA YANG TIADA AKAL DAN TOLOL YANG CERDIK SEMUA TINGGALKAN PAS DAN TAK LAYAN PARTI BUDAK-BUDAK......UMUR DAH TUA SI SUDIN NI MASIH BERAKAL MACAM BUDAK HINGUSAN........TOLOL SUNGGUH MANUSIA DALAM PAS.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online