BREAKING NEWS

Jangan sampai rakyat Malaysia benci pada golongan Mahasiswa!!!


Pencacai-pencacai Pakatan didalam blog mahupun Fesbuk sibuk menuduh Polis yang zalim kerana menggangu himpunan aman budak-budak suruhan Anwar/Pakatan didepan UPSI semalam.

Dorang tuduh Polis sengaja pukul mahasiswa pro Pakatan yang tak melakukan jenayah atau pun sebarang kesalahan.

Gua nak korang tengok video dibawah ni betul-betul.., dan nilaikan sendiri sapa yang sebenarnya salah.

Amaran dah diberi berulang kali.., peluang bercakap dan serah memorandum juga dah diperuntukan.., jadi apa lagi yang bebudak mahasiswa upahan Anwar tu nak?

Lagipun bagi gua.., nak serahkan memorandum apa kejadahnya di tengah-tengah malam? Buat waktu siang tak boleh ke?

Memang betul lah celaka budak-budak pengikut Anwar tu semua. Mak bapak dorang tak reti didik anak ke haa?

Jangan sampai rakyat Malaysia semua benci pada golongan Mahasiswa!! Kerana nila setitik, habis rosak susu sebelanga !!!

5 ulasan :

  1. Sebenarnya depa ni x payah panggil MAHAsiswa, kita panggil depa siswa saja sebab perkataan MAHA tu la yang buat depa ni besar kepala. Kalau nak sebut juga kita sebut depa yg buat kacau sebagai mahaSEWEL. Depa ni dah x reti nak hormat orang. Depa nak orang hormat depa tapi perangai macam setan. Sayang sekali yang menjadi pengikut puak ni semua MELAYU, yang main gendang orang lain yang syok sendiri orang lain. Cuba tanya ADAM ADLI ni dia dah baca habis ke AUKU tu. Kalau x habis, kita luku pala dia baru padan muka dia dan MAK BAPAK dia yang menyokong ADAM ni.

    BalasPadam
  2. Mahasiswa yang kurang ajar, mai kita tentang mereka in habis-habisan, tak sedar diri, kalau ini lah bakal guru maka akan jahanam lah anak bangsa kita.

    Isunya bukan AUKU tetapi hanya untuk membela sesaorang.

    Warga Guru Sebelum Merdeka

    BalasPadam
  3. Mahasiswa yang kurang ajar, mai kita tentang mereka in habis-habisan, tak sedar diri, kalau ini lah bakal guru maka akan jahanam lah anak bangsa kita.

    Isunya bukan AUKU tetapi hanya untuk membela sesaorang.

    Warga Guru Sebelum Merdeka

    BalasPadam
  4. kalau korang demo kata peralatan makmal tak cukup, tak dapat pinjaman PTPTN, pensyarah mengular, kos pengajian mahal, tak bermutu...bolela aku terima...ni tah apa2 punya alasan... kaum lain sibuk belajar dapat CGPA terbaik, boleh dapat keja baik, pas tu jadi bole bos dan korang pikir siapa akan jadi kuli2 kepada bos2 nie?

    BalasPadam
  5. ADAM ADLI DAN SISWA BERPENYAKIT INI PERLU DISINGKIRKAN DARI UPSI DAN IPTA....JANGAN BAGI PELUANG PADA PENGKHIANAT INI UNTUK TERUS BERADA DALAM INSTITUSI YANG MULIA INI....SINGKIRKAN MEREKA DENGAN SEGERA KERANA MEREKA BAKAL GURU YANG AKAN MENJAHANAMKAN GENERASI YANG AKAN DATANG.....MEREKA ADALAH SEBODOH-BODOH SISWA DAN SETOLOL-TOLOL BANGSA.....MEREKA SISWA TIADA OTAK...TIADA AKAL DAN PERASAN.....KELULUSAN TIDAK SEBERAPA TETAPI NAK MENGAJAR ORANG LAIN.....CUMA KALIAN CERMIN DIRI DAN CERMIN DIRI MAK BAPAK KALIAN TERLEBIH DAHULU......DEMI ALLAH SISWA BONGGOK INI TERDIRI DARI MEREKA YANG MISKIN DAN DHAIF DI KAMPUNG KALAU MEREKA KAYA TAK KAN MEREKA MASUK UPSI DAN KERJA DENGAN KERAJAAN KELAK...MEMANG BODOH DAN TOLOL...MEMANG BODOH DAN TOLOL....LU SEMUA BALIK LAH KAMPUNG DAN KERJA POTONG GETAH ITU LEBIH BAIK DARI JADI PAK TOLOL YANG TAK RETI BAHASA...TAK RETI BAHASA.....INGATLAH LU SEMUA TAK CERDIK MANA...CUMA PERASAN LEBIH...TOLOL..TOLOL..TOLOL....

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online