BREAKING NEWS

Jangan Gelak!!! Nik Aziz patut jadi Presiden Amerika...


Kat bawah ni adalah satu kenyataan yang paling tak boleh blah.., kenyataan mengampu tak ingat dunia.., dan juga kenyataan yang paling meloyakan yang pernah gua baca mengenai Nik Aziz..

So.., gua ingatkan korang agar tahan je lah rasa nak tergelak berguling-guling ataupun rasa nak termuntah tatkala korang baca kenyataan dibawah ni ye..

Apapun.., gua menyokong penuh kalau Nik Aziz nak jadi Presiden Amerika.. Dah kalau dia pemimpin terbaik seluruh dunia, memang tak salah Nik Aziz diangkat jadi Presiden negara tu..

Dengan rekomen kuat dari Anwar, bukan kata Nik Aziz jadi Presiden Amerika.., nak jadi Perdana Menteri Israel pun bolehhh... Hidup Pok Nik!!! Hahahahaha...



--------------------------------------------------------------------------------------------------

Menteri Besar Kelantan, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat diakui sebagai pemimpin terbaik di seluruh dunia masa kini, dengan penilaian terhadap sikap dan prestasinya yang memuaskan dalam pelbagai sudut.

Lebih membanggakan apabila sikap dan prestasi yang memuaskan itu berjaya dipertahankan oleh Nik Aziz sejak mula menjadi Menteri Besar Kelantan sehingga kini.

Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim berkata, dengan sikap dan prestasinya yang membangggakan itu menjadikan orang yang seperti Nik Aziz amat sukar ditemui di dunia ini.

"Mana ada pemimpin seperti Nik Aziz di dunia ini sekarang? Dah 20 tahun lamanya menjadi Menteri Besar, tapi Tuan Guru Nik Aziz tetap tidak ada tanah, tak ada balak, tak ada wang yang banyak dan rumah mewah," katanya.

Kalau orang lain, menurut beliau, setelah 20 tahun menjadi menteri besar atau memegang tampuk kuasa, pasti akan mengambil kesempatan untuk mengaut kekayaan diri dan keluarga seperti yang sering berlaku di seluruh dunia.

Katanya, kemunculan Mursyidul Am PAS itu sebagai menteri besar yang bersih berpunca dari potensi dirinya sendiri selaku manusia yang kuat berpegang kepada agama, guru agama dan sejajar dengan penglibatannya dengan perjuangan bersama parti Islam atau PAS.

"Tanpa pegangan kuat kepada agama, tidak akan lahir kekuatan iman, kemantapan rohani sehingga menjadikan Nik Aziz muncul sebagai pemimpin yang bersih dari rasuah, penyalahgunaan kuasa dan pelbagai unsur negatif lain," tegasnya.

Dalam masa yang sama, beliau turut berbangga kerana Menteri Besar Kelantan dari PAS itu bukan sekadar muncul sebagai pemimpin bersih dari rasuah dan penyalahgunaan kuasa, tetapi juga dapat memimpin serta mentadbir kerajaan dengan cemerlang.

"Walaupun ada orang kata ustaz atau guru agama tak boleh jadi pemimpin kerajaan, tetapi Nik Aziz telah membuktikan bahawa guru agama juga layak, malah lebih berkelayakan menjadi pemimpin," tegas Anwar.

6 ulasan :

  1. nik aziz memang terbaik..tak pernah meliwat dan main chinadoll. itulah maksud sebenar anwar hahahahaha.

    BalasPadam
  2. huh... WHAT?????

    maksudnya pok nik ni memang bodoh lah yah, kalau hidup sendiri pun tak tau nak tadbir cemanar nak tadbir kelantan? tak salah mencari kekayaan diri selagi tidak menyalahgunakan kuasa atau mengambil rasuah dan menyimpan kroni/proksi.... patutlah kelantan TAK MAJU, pasal pok nik pun tak maju-maju juga, nak gi UMRAH pun kena minta tajaan! yang maju hanya anak-anak dan menantu jer!

    BalasPadam
  3. bro,

    aku tahan gelak sampai terkentut la...

    macam nie punya kaldai bleh jadi pemimpin terbaik dunia...

    tgk la siapa yg puji dia...AL JUBURI WAL KONGKEKI...

    pejuang hamas...

    BalasPadam
  4. Malas nak komen banyak... nak termuntah... Kalau suruh beruk jadi MB lagi bagus, sebab beruk tak pandai cari peluang buat duit kpd menantu beruk. Dan lagi beruk tak pandai nak keluar fatwa politik, tapi sayangnya beruk tak begitu pandai mengurus negeri dan berkomunikasi dgn pelabur. Beruk juga boleh menyebabkan puak-2 kafir berebut-rebut bina kuil dan tokong besar sementara beruk terkesima dgn undi sikafir tuh. Beruk juga tak pandai nak selesai masaalah air negeri. Jadi kalau beruk jadai MB ada banyak kebaikan, tapi banyak juga keburukan.

    BalasPadam
  5. wargh...hahahahhahahahah..... bukan tergulung.... forward roll sekali.... hahhahahhahaha.......

    BalasPadam
  6. tak de harta apa kebenda nye..??kalau campur harta bini...menantu dgn suku sakat nye mau ada b'pulh juta rm woo...puihh...!!!

    nak angkat bontot pok nik pun agak2 la abg anwar oi...cuma yg blh wa p'caya pok nik tu tak pernah main chinadoll dan tutuh bontot jantan mcm abg anwar

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online